کد خبر: ۳۱۹۵۶۱
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
0
پول نیوز - در حالی که سهامداران در حال صرف صبحانه کاری خود بودند، سه شرکت «غویتا»، «چکارن» و «وساخت» خبرهای مثبتی را به بازار مخابره کردند.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «ویتانا» بار دیگر نرخ محصولات خود را افزایش داد. بر اساس شفاف سازی این شرکت که در سامانه کدال به نمایش درآمد، براساس مصوبه هیئت مدیره و تاییدیه انجمن شیرینی و شکلات، با افزایش قیمت محصولات موافقت شد. بر این اساس، از این پس نرخ انواع بیسکوئیت از 2000 تومان به 2500 تومان افزایش می یابد. شایان ذکر است که انواع بیسکوئیت سهم 69 درصدی از سبد فروش «ویتانا» دارد؛ بنابراین، تغییر نرخ فروش اثر قابل ملاحظه‌ای بر کل درآمدهای شرکت می گذارد.

از «ویتانا» تا «کارتن ایران» خبررسان شدند

پس از این شرکت غذایی، «کارتن ایران» از فروش شش دانگ یک باب ملک تجاری خبر داد. این ملک تجاری به مساحت 126 مترمربع واقع در شهرستان رباط کریم (بازار مبل وهن آباد) از طریق مزایده به فروش خواهد رسید. حال باید منتظر ماند و دید در شرایط کنونی اقتصاد کسی حاضر به خرید این ملک می شود یا خیر؟!

از «ویتانا» تا «کارتن ایران» خبررسان شدند

در این میان، «وساخت» صبحانه کاری سهامداران را با خبری خوش، شیرین کرد. بیش از 12 میلیون از سهام مسدود شده «بانک اقتصاد نوین» توسط «بانک کارآفرین» بابت تسویه تسهیلات این انبوه ساز به فروش رسیده است.

از «ویتانا» تا «کارتن ایران» خبررسان شدند

همچنین این شرکت به منظور ایجاد تامین نقدینگی جهت بازپرداخت بدهی های بانکی نسبت به فروش 11 میلیون سهم شرکت «سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان» اقدام کرد. این اقدام ها منجر به ایجاد سود 463 میلیارد ریالی معادل 424 ریال به ازای هر سهم شده است. در مجموع، «وساخت» تا به امروز توانسته سود 1563ریالی برای هر سهم خود شناسایی کند. به طور کلی می توان گفت که با تسویه بدهی های بانکی، کمی اوضاع این شرکت بهبود خواهد یافت و وزنه هزینه ها در صورت های مالی سبک‌تر خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: