April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۷۵۳۱
۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
0
دکتر مرتضی شهیدزاده که در سوابق خود عضویت در هیات مدیره بانک گردشگری و معاونت مدیرعامل بانک اقتصاد نوین را دارد،جایگزین محمد طالبی مدیر عامل پیشین بانک کشاورزی شد.
پول‌نیوز- دکتر مرتضی شهیدزاده که در سوابق خود عضویت در هیات مدیره بانک گردشگری و معاونت مدیرعامل بانک اقتصاد نوین را دارد،جایگزین محمد طالبی مدیر عامل پیشین بانک کشاورزی شد.

به گزارش بانک و بیمه پول‌نیوز-  مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید بانک کشاورزی هفته آینده برگزار می‌شود.شهیدزاده متولد سال 1334 و دارای مدرک دکترا از دانشگاه کرانفیلد انگلستان است و برادر دو شهید سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 آخرین سمت مدیریتی «دکتر مرتضی شهیدزاده» عضویت در هیات مدیره بانک گردشگری بوده‌است.

به گزارش بنکر از مدت‌ها قبل، بحث تغییر مدیرعامل بانک کشاورزی مطرح بود که این موضوع به‌دلیل حساسیت در تصمیم‌گیری و اهمیت سپردن سکان این بانک قدیمی به یک مدیر مجرب، تاکنون به تعویق افتاده بود.


گفتنی است بانک کشاورزی دارای بیش از ۲۰۰۰ شعبه در کشور است و سابقه فعالیت آن حتی از بانک مرکزی نیز بیشتر اس
برچسب ها: بانک کشاورزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: