April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۸۰۴۷
۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
0
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به آمادگی پلیس در مرز مهران برای تردد زوار اربعین حسینی (ع) از مردم خواست با همراه داشتن ویزا به مرز مهران مراجعه کنند.
پول‌نیوز- فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به آمادگی پلیس در مرز مهران برای تردد زوار اربعین حسینی (ع) از مردم خواست با همراه داشتن ویزا به مرز مهران مراجعه کنند.

فارس: سردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی و افزایش نیرو در پایانه مرزی مهران و همچنین کنترل بر ناوگان حمل و نقل عمومی تدارک ویژه ای برای اربعین حسینی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تردد در پایانه مرزی مهران فقط با همراه داشتن ویزا امکان پذیر خواهد بود، گفت: پلیس در کنار سایر دستگاههای دولتی آماده استقبال از زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام امنیت موجود در مرز مهران را عامل اصلی افزایش تردد در این مرز عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود حجم تردد ها در اربعین افزایش پیدا کند.

این مقام مسئول افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته بدنبال آن هستیم تا زائران کمترین مشکل را در مرز مهران برای اعزام به عتبات داشته باشند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: