کد خبر: ۱۲۸۶۰۸
۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
0
شبکه خبری “ای.بی.سی” استرالیا با افزایش مشکلات مالی دولت این کشور حدود 10 درصد از نیروی کار دائمی خود را اخراج می کند.
پول‌نیوز - شبکه خبری "ای.بی.سی” استرالیا با افزایش مشکلات مالی دولت این کشور حدود 10 درصد از نیروی کار دائمی خود را اخراج می کند.

"مارک اسکات” مدیر عامل شبکه دولتی "ای.بی.سی” استرالیا روز دوشنبه گفت با کاهش 254 میلیون دلاری بودجه این شبکه دولتی نزدیک به 10 درصد از نیروی کار دائمی ای.بی.سی کار خود را از دست می دهند.

براین اساس بیش از 400 نفر از کارکنان این شبکه خبری استرالیایی در ماه های آینده باید در انتظار اخراج باشند.

به نوشته روز دوشنبه تارنمای روزنامه "هرالد”، دولت استرالیا هفته گذشته اعلام کرد که شبکه ای.بی.سی استرالیا بیش از 254 میلیون دلار بودجه خود را طی پنج سال از دست می دهد.

بنابراین گزارش این شبکه تلویزیونی دولتی استرالیا با توجه به مشکلات اقتصادی گریبانگیر دولت و این شبکه تغییرات چشمگیری در برنامه های خبری کانال های مختلف از جمله پوشش برنامه های ورزشی خواهد داد.

این کاهش بودجه شامل دفاتر خارجی شبکه "ای.بی.سی” استرالیا نیز شده و امکان تعطیلی برخی دفاتر وجود دارد، اما براساس برنامه ریزی انجام شده این شبکه برای پوشش تحولات خاورمیانه دفتر جدیدی در بیروت تاسیس می کند.

دولت فدرال استرالیا به تازگی خبر از کاهش بودجه شبکه "اس.بی.اس” نیز به میزان بیش از پنجاه میلیون دلار داده بود.

تصمیم دولت فدرال استرالیا برای کاهش بودجه دو شبکه دولتی "ای.بی.سی” و "اس.بی.اس” پس از تجدیدنظر موسوم به تجدیدنظر کارایی لوئیس انجام شد.

کاهش بودجه شبکه های تلویزیونی دولتی استرالیا بر خلاف قول قبلی "تونی ابوت” در شب قبل از انتخابات سراسری استرالیا انجام می شود که تاکید کرده بود قصد ندارد بودجه آموزش، بهداشت و سلامت، حقوق بازنشستگی، شبکه های ای. بی. سی و اس. بی. اس را کاهش دهد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: