May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۸۶۹۰
۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵
0
این کودک قدرت بسیار زیادی در محاسبه های ریاضی و مخصوصا محاسبه روزهای تقویم دارد. او می تواند دقیقا به شما بگوید سوم آذر سال 1403 چه روزی خواهد بود.
پول‌نیوز- این کودک قدرت بسیار زیادی در محاسبه های ریاضی و مخصوصا محاسبه روزهای تقویم دارد. او می تواند دقیقا به شما بگوید سوم آذر سال 1403 چه روزی خواهد بود. سرعت او خیلی بیشتر از آن است که شما یتوانید این تاریخ را در اینترنت جستجو کنید.

 باشگاه خبرنگاران، در نگاه اول «آریان پاراب» یک پسر بچه کاملا معمولی است که مانند همه به مدرسه می رود و درس های خود را خوب می خواند اما کافی است یک سوال در مورد تقویم و تاریخ و روز از او بپرسید تا او قدرت ریاضی اش را به رخ شما بکشد.

این کودک قدرت بسیار زیادی در محاسبه های ریاضی و مخصوصا محاسبه روزهای تقویم دارد. او می تواند دقیقا به شما بگوید سوم آذر سال 1403 چه روزی خواهد بود. سرعت او خیلی بیشتر از آن است که شما یتوانید این تاریخ را در اینترنت جستجو کنید.

پسری که نخبه

این پسر 8 ساله که در شهر مومبای هندوستان زندگی می کند این روزها به یک استعداد درخشان در ریاضی تبدیل شده است و دوستانش با پرسیدن سوال های مختلف از او وقت زنگ تفریح را می گذرانند.

او علاقه شدید به اعداد دارد و می تواند به درستی تمام تاریخ ها را تا سال 2068 حدس بزند. این کودک قرار است تحت پوشش های مناسب به تحصیل ادامه دهد تا روزی بتواند یک دانشمند حرفه ای شود.

پسری که نخبه

برچسب ها: کودک ، ریاضی ، تقویم ، محاسبه ، هند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: