May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۰۰۳
۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
0
شرکت بیمه پاسارگاد به مناسبت بزرگداشت روز بیمه و با هدف تکریم بیمه گذاران، تخفيف های ویژه ای برای هموطنان گرامی در نظر گرفته است. این تخفیف ها از تاریخ ۸ تا ۲۰ آذرماه، در زمان صدور بیمه نامه بدنه اتومبیل و آتش سوزی اعمال می شود.
تخفیف ویژه بیمه پاسارگاد به مناسبت روز بیمهپول‌نیوز- شرکت بیمه پاسارگاد به مناسبت بزرگداشت روز بیمه و با هدف تکریم بیمه گذاران، تخفيف های ویژه ای برای هموطنان گرامی در نظر گرفته است. این تخفیف ها از تاریخ ۸ تا ۲۰ آذرماه، در زمان صدور بیمه نامه بدنه اتومبیل و آتش سوزی اعمال می شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، براساس گزارش های دریافتی، خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل و همچنین بیمه نامه های آتش سوزی (واحد های مسکونی و غیرمسکونی) می توانند با مراجعه به بیش از ۷۰ شعبه و ۳۰۰۰ نماینده در سراسر کشور از تخفیف های ویژه این شرکت برخوردار شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور می توانید به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد www.pasargadinsurance.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۸۲۴۸۹ (۰۲۱) تماس حاصل نمایید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: