May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۰۹۷
۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
0
مراسم توديع و معارفه رئيس شعبه بندرعباس با حضور معاونت امور شعب و بازاريابي، سرپرست منطقه 3 و پرسنل شعبه و شبکه فروش استان برگزار شد.
مراسم توديع و معارفه رئيس شعبه بیمه نوین بندرعباسپول‌نیوز- مراسم توديع و معارفه رئيس شعبه بندرعباس با حضور معاونت امور شعب و بازاريابي، سرپرست منطقه 3 و پرسنل شعبه و شبکه فروش استان برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، احمدرضا جرگويي معاونت امور شعب و بازاريابي ضمن تقدير از زحمات سيد عليرضا حسيني به عنوان يکي از رؤساي موفق شعب شرکت که به کسب عنوان شعبه برتر براي دو دوره متوالي شده است، براي وي در سمت جديد خود در منطقه 2 بيمه نوين آروزي موفقيت کرد. همچنين جرگويي با معرفي رسول اميدي به عنوان رئيس جديد شعبه بندرعباس، ابراز اميدواري کرد موفقيت هاي شعبه از اين پس هر چه بيشتر در مسير اهداف بيمه نوين تحت مديريت وي ادامه يابد.

در پايان اين مراسم با اهداي هديه يادبود از سوي محمدجعفر شاه علي؛ سرپرست منطقه 3 و همچنين پرسنل و شبکه فروش شعبه از خدمات و تلاش هاي حسيني در شعبه بندرعباس تقدير شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: