May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۱۰۱
۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
0
هوآوی زمان و قیمت عرضه محصول جدید خود با عنوان Honor 6 plus اعلام کرد؛ این گوشی قرار است با دوربین دو تایی در قیمت پشتی عرضه شود.
پول‌نیوز- هوآوی زمان و قیمت عرضه محصول جدید خود با عنوان Honor 6 plus اعلام کرد؛ این گوشی قرار است با دوربین دو تایی در قیمت پشتی عرضه شود.

به گزارش فارس به نقل از جی‌اس ام آرنا  هوآوی که اوایل این ماه موفق به اخذ مجوز فروش گوشی Honor 6X در چین شده بود، حالا زمان عرضه آن را 16 دسامبر و قیمت آن این محصول را  3299 یوآن معادل 536 دلار تعیین کرده و از روند قیمت‌گذاری سنتی هانر فاصله گرفته است.

بنابراین با این قیمت به نظر می رسد هوآوی سعی دارد، محصول خارق‌العاده‌ای را عرضه کند. در این گوشی قرار است از چیپست Kirin 925 ساخته شده توسط خود هوآوی استفاده شود که از پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T628 تشکیل شده است.

پردازنده این چیپست از 4 هسته Cortex-A15 برای عملکردی سطح بالا و 4 هسته Cortex-A7 به منظور مصرف پایین و ذخیره انرژی برای دست یابی به عمر باتری بالا تشکیل شده است.

 دقت تصویر Honor 6 Plus برابر 1080p و یا همان فول اچ دی است و قرار است با دوربین دوتایی در قسمت پشت این گوشی عرضه شود. استفاده از 3 گیگابایت حافظه رم و پشتیبانی از شبکه نسل چهارم و LTE از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.
برچسب ها: گوشی ، موبایل ، هوآوی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: