May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۱۳۷
۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
0
کنسرت «غلام کویتی‌پور» که قرار بود، 13 و 14 آذر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شود، لغو شد.
پول‌نیوز- قرار بود این مداح قدیمی نخستین کنسرت خود را در قالب برنامه‌ی «خیمه‌ها و نجواها» روی صحنه ببرد که طبق اعلام روابط عمومی برج میلاد، این کنسرت لغو شده است.

خبرگزاری ایسنا: کنسرت «غلام کویتی‌پور» که قرار بود، 13 و 14 آذر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شود، لغو شد.

 قرار بود این مداح قدیمی نخستین کنسرت خود را در قالب برنامه‌ی «خیمه‌ها و نجواها» روی صحنه ببرد که طبق اعلام روابط عمومی برج میلاد، این کنسرت لغو شده است.

قرار بود، کویتی‌پور با گلچینی از آثار منتشرشده‌اش در آلبوم‌هایی مانند «غریبانه 1 و 2» و «خاموش» به اجرای برنامه بپردازد که این برنامه اجرایی نشد.

در قالب برنامه‌ «خیمه‌ها و نجواها» اعلام شده که «امیرحسین مدرس» کنسرت «کتیبه» را 18 آذرماه در این سالن روی صحنه خواهد برد. مدرس در این کنسرت به بازآفرینی قطعات آوازی و عزاداری عاشورایی اصیل ایرانی خواهد پرداخت که به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «ماه و نی» و «خورشید» اختصاص دارد.

همچنین سالن همایش‌های برج میلاد امشب (9 آذرماه) میزبان کنسرت عاشورایی ملل اسلامی است.

کنسرت «وداع» به خوانندگی «حسام‌الدین سراج» براساس شعاری از عمان سامانی و کنسرت «شب دهم» به خوانندگی «علیرضا قربانی» از دیگر برنامه‌های اجراشده در برج میلاد هستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: