May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۳۱۱
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
0
عباسعلی رضائی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد در نشست مشترک با فرمانده بسیج پست بانک ایران بر تقویت این بانک تأکید کرد.
تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد برتقویت پست بانکپول‌نیوز- عباسعلی رضائی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد در نشست مشترک با فرمانده بسیج پست بانک ایران بر تقویت این بانک تأکید کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وی در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج و اشاره به ویژگی‌های خاص استان یزد و پراکندگی و کم‌آبی روستاهای آن گفت: قبل از حضور پست بانک ایران کمتر روستائی دارای بانک بود و خدمت‌رسانی این بانک در روستاها و مناطق محروم اقدام بسیار خوبی است که بعد از انقلاب صورت گرفت.

وی اظهارداشت: پست بانک ایران جایگاه خود را به‌خوبی پیدا کرده و کارهای بزرگی انجام می‌دهد و لازم است همه دستگاه‌های اجرائی از این بانک حمایت کنند.

رضائی تصریح کرد: پست بانک ایران با توجه به کاهش ترددهای غیرضرور روستائیان به شهرها و اشتغال‌زائی پایدار درروستاها مستلزم حمایت می‌باشد و مجموعه استانداری مصصم است با انتقال منابع دولتی، آن را تقویت کند.

وی درپایان خواستار افزایش همکاری پست بانک ایران با استانداری جهت ارتقاء سطح فرهنگی و اقتصادی در روستاها شد.

تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد برتقویت پست بانک

همچنین حجت‌‌الاسلام آقائی فرمانده بسیج پست بانک ایران ضمن تقدیر از حمایت‌های استانداری از این بانک گفت: خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدائی در روستاها از تکالیف این بانک است و امیدواریم با توسعه صندوق تأمین مالی خرد روستائی در سطح کشور بتوانیم کمک شایسته‌ای به محرومان جامعه داشته باشیم.

وی آمادگی مجموعه پست بانک ایران را برای هرگونه همکاری با مجموعه استانداری یزد اعلام کرد.

سیدیعقوب علویان مدیرشعب پست بانک استان یزد نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های این بانک، خواستار حمایت همه‌جانبه مجموعه استانداری برای اجرای آن شد.

برچسب ها: پست بانک ، یزد ، بسیج ، روستا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: