May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۴۰۳
۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
0
وی گفت: تعامل بسیار خوب و سازنده ای با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داریم و با نظر مساعد نمایندگان از حقوق بیمه شدگان و مستمری بگیران دفاع می کنیم.
دفاع مجلس از حقوق بیمه شدگان تامین اجتماعیپول‌نیوز- رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب ایجاد وحدت رویه بین سازمان های بیمه گر و جلوگیری از تجمیع منابع این سازمان در بیمه سلامت از حقوق و اموال بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی دفاع کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، علی اصغر بیات با بیان این مطلب افزود: از سالیان گذشته بحث جدایی درمان از سازمان تأمین اجتماعی مطرح شده است و گروهی خواهان دست اندازی به اموال و سرمایه های بیمه شدگان بوده اند.

وی با بیان اینکه تمامی منابع واندوخته های سازمان تأمین اجتماعی متعلق به تک تک بیمه شدگان این سازمان است، اظهار داشت: تمامی مراکز درمانی تأمین اجتماعی از دسترنج و عرق جبین کارگران و بیمه شدگان این سازمان ساخته شده و ما نمی توانیم اموال 40 میلیون بیمه شده را بدون رضایت آنان در اختیار فرد یا سازمانی قرار دهیم.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: منابع سازمان تأمین اجتماعی و صاحبان اموال این سازمان مشخص هستند و سازمانی که اموال آن حق الناس و متعلق به اقشار مولد و شریف جامعه است، نباید به سادگی در مورد آن تصمیم گرفت و قانونی تصویب کرد.

وی گفت: تعامل بسیار خوب و سازنده ای با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داریم و با نظر مساعد نمایندگان از حقوق بیمه شدگان و مستمری بگیران دفاع می کنیم.

بیات افزود: خوشبختانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظر مساعدی در مورد حفظ و صیانت از حقوق سازمان تأمین اجتماعی دارند که توانستیم با کمک آنها از تصویب قانونی که این سازمان را متضرر می کرد، جلوگیری کنیم.

وی اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی،  تشکل های کارگری ، کانون های بازنشستگان و مستمری بگیران و رسانه ها در حفظ و حراست از اموال تأمین اجتماعی تلاش زیادی داشتند و جا دارد از همه کسانی که از حقوق بیمه شدگان و مستمری بگیران  پاسداری می کنند، تقدیر و تشکر داشته باشم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: