May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۵۳۴
۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
۱
متخصصان سلامت هشدار دادند رقابت بین مردها برای انتخاب همسر مورد علاقه‌شان یکی از دلایل دیگر کاهش طول عمر آن‌ها نسبت به زنان است.
پول‌نیوز- متخصصان سلامت هشدار دادند رقابت بین مردها برای انتخاب همسر مورد علاقه‌شان یکی از دلایل دیگر کاهش طول عمر آن‌ها نسبت به زنان است.
 
نتایج یک مطالعه جدید نشان داده است مردان به دلیل رقابتی که با هم‌جنس‌های خود در جلب توجه فرد مورد علاقه‌شان برای ازدواج با او دارند و به دلیل استرس‌های ناشی از این رقابت‌ها، بیشتر از زنان در معرض مرگ زودرس هستند. رقابتی که مردان در جریان همسریابی با آن روبرو می‌شوند هزینه زیادی را برایشان به همراه دارد چرا که این رقابت استرس زیادی را بر آن‌ها وارد می‌کند.
 
محققان از طریق انجام بررسی‌هایی روی روند جفت‌یابی در حشرات کوچکی موسوم به مگس میوه به این نتیجه رسیدند که برخی از حشرات نر با توجه به تلاش بیشتری که در فرآیند جفت‌یابی داشتند زودتر از دیگران تلف می‌شدند و عمر کوتاه‌تری داشتند. این بررسی نشان داد جفت‌گیری تحت شرایط رقابتی عمر مگس‌های نر را به طور متوسط ۲۴ روز کمتر می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: سلامت ، هم جنس ، حشرات ، مرد ، همسر ، استرس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
محمد
SINGAPORE
09:04 - 1393/09/13
با این اوضاع دوستان منم رفتنی شدم
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: