May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۶۳۴
۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
0
وی اظهار داشت: بزرگترین مشکل مجموعه چوکا، قطع جریان منابع اولیه و سوء مدیریت گذشته بوده که باعث آسیب اعتبار این کارخانه شده است.
پول‌نیوز- دکتر نوربخش با اشاره به حساسیت این سازمان در خصوص آسیب شناسی این مجموعه افزود: کمیته ای متشکل از سازمان تامین اجتماعی، شرکت سرمایه گذاری شستا و صندوق بیمه کشوری ایجاد کردیم که امیدواریم گام های موثری را برای رفع مشکلات این مجموعه بردارند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکترسید تقی نوربخش در بازدید از کارخانه چوکا متعلق به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، افزود: برای بررسی و رفع مشکلات کارخانه چوکا حساسیت زیادی داریم.

وی اظهار داشت: بزرگترین مشکل مجموعه چوکا، قطع جریان منابع اولیه و سوء مدیریت گذشته بوده که باعث آسیب اعتبار این کارخانه شده است.

وی ضمن تقدیر از مجموعه کارکنان چوکا که با وجود تمام مشکلات، ادامه فعالیت می دهند تصریح کرد: با بررسی وضعیت و آسیب شناسی این مجموعه فرصت های مطلوب را شناسایی می کنیم.

دکتر نوربخش با اشاره به حساسیت این سازمان در خصوص آسیب شناسی این مجموعه افزود: کمیته ای متشکل از سازمان تامین اجتماعی، شرکت سرمایه گذاری شستا و صندوق بیمه کشوری ایجاد کردیم که امیدواریم گام های موثری را برای رفع مشکلات این مجموعه بردارند.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره چوکا نیز اظهارداشت: مهمترین مشکل این مجموعه کمبود مواد اولیه است و بخش مربوط به برداشت چوب و جنگل به شرکت دیگری واگذار شده که باعث مشکلات زیادی برای این کارخانه شده است.

مهندس وزوایی با بیان اینکه خواستار برگشت مجدد آن شرکت به چوکا هستیم افزود: برای بازسازی این مجموعه نیازمند مساعدت تامین اجتماعی هستیم.

نماینده طالش نیز با بیان اینکه ثروت طبیعی این منطقه جنگل است گفت: از این ثروت که ماندگار است باید به نحو صحیح استفاده و نگهداری شود.

شکری افزود: دلیل احداث کارخانه چوکا وجود منابع طبیعی بوده که باید از آن استفاده صحیح و بهینه انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: این مجموعه باید 400 هزار هکتار اراضی جنگلی در اختیار داشته باشد تا بتواند فعالیت خود را احیا و برداشت کند.

گفتنی است مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در جریان دومین روز از سفر به گیلان از پلی کلینیک تامین اجتماعی دریا در بندرانزلی، شعبه رضوانشهر و بندر انزلی بازدید و از نزدیک در جریان امور بخش های مختلف درمانی و بیمه ای قرار گرفتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: