کد خبر: ۱۲۹۷۶۸
۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
0
مديرعامل بيمه نوين در مراسم معارفه رئيس شعبه مشهد تأکيد کرد: مديريت صحيح، پيگيري دغدغه ها و توجه به خواسته هاي منطقي شبکه فروش از سوي شعب
پول‌نیوز- مراسم معارفه رئيس جديد شعبه مشهد با حضور مديرعامل، معاونت امور شعب و بازاريابي، مدير روابط عمومي و بازاريابي، مديريت حسابرسي در جمع کارکنان و نمايندگان شعبه برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، غلامعلي غلامي در اين مراسم که با حضور نمايندگان منتحب شعبه مشهد برگزار مي شد، با تأکيد بر اهميت ارتباط مؤثر بين شبکه فروش و شعب در شرکت گفت: با توجه به اينکه 98 درصد پرتفوي شرکت از طريق شبکه فروش است، بسيار مهم و ضروري است که نمايندگان تحت مديريت صحيح از سوي شعب بوده و دغدغه ها و خواسته هاي منطقي آنان مورد توجه و پيگيري قرار گيرد. مهمترين مسئله در ارتقاي سطح ارتباطات در شرکت اين است که علاوه بر تبادل ديدگاه ها، نظرات و دستيابي به مفاهمه و درک مشترک در حل مسائل، مي توان پتانسيل کارآمد موجود در هر دو سمت را به گردش درآورد و از آن بهره مند شد.

وي در ادامه تصريح کرد: بيمه صنعتي متکي بر دانش، تجربه و مهارت است و تنها با برنامه ريزي دقيق و صحيح و با داشتن نگاه بلند مدت مي توان نسبت به تقويت توانايي ها، تجربه، دانش و مهارت نيروهاي جوان و شبکه فروش در مسير اهداف شرکت برنامه ريزي مناسبي انجام داد. بدون شک آموزش يکي از اصلي ترين استراتژي هاي توسعه صنعت بيمه كشور است که ما نيز بايد اين بستر را براي نيروهاي فعال و با انگيزه در شرکت بيمه نوين فراهم آوريم.

غلامي همچنين با اشاره به سابقه حضور مؤفق سيد عليرضا حسيني در شرکت بيمه نوين اظهار داشت: آقاي حسيني جزو رؤساي موفق شرکت بيمه نوين هستند که پيش از اين نيز تجربه و عملکرد موفقي در شعبه بندرعباس داشتند و اميدواريم حضورشان در شعبه مشهد نيز از اين پس با مديريت صحيح و تدبير لازم بتواند منشاء موفقيت هاي بيشتر و مؤثرتري باشد.

غلامي در پايان علاوه بر قدرداني از ابوالقاسم قنبري که به عنوان سرپرست شعبه مشهد مسئوليت اين شعبه را عهده دار بود، ابراز اميدواري کرد شرکت بيمه نوين با بهره گيري از تجربه و دانش مديريتي و انگيزه کارکنان و شبکه فروش در کنار تلاش جمعي بتواند به شرکتي ‌تجربه انديش،‌ كارآمد و‌ تحول گرا تبديل شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: