May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۸۹۹
۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
0
در چهارمین دوره مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج وزارت امور اقتصاد و دارایی ، بانک تجارت با اقتدار قهرمانی اش را تکرار کرد.
 پول‌نیوز- این دوره از مسابقات به میزبانی مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصاد و دارایی و در محل باشگاه 15 خرداد بانک تجارت برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این مسابقات با حضور 16 تیم در چهار گروه برگزار شد و تیم فوتسال بسیج تجارت قهرمان دوره گذشته این رقابتها، پس از پیروزی های پیاپی در مرحله مقدماتی به مرحله نیمه نهایی رسید و پس از برد دو بر یک مقابل بسیج بانک ملت به دیدار فینال راه یافت. فوتسالیست های بسیجی بانک در بازی نهایی توانستند چهار بر صفرتیم بسیج وزارت امور اقتصادو دارایی را شکست دهند و به مقام قهرمانی این دوره از رقابتها دست پیدا کنند. تیم بسیج بانک ملت هم سوم شد.

این دوره از مسابقات به میزبانی مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصاد و دارایی و در محل باشگاه 15 خرداد بانک تجارت برگزار شد.

یک قهرمانی دیگر برای فوتسال بسیج بانک تجارت

اسامی تیم پایگاه بسیج تجارت: سید مجتبی موسوی منفرد، سیامک داداشی، محمدرضا فضلی، امید احدی، مهدی ریحانیان، محراب امینی، علی حسن زاده، هادی سفیدیان، محسن سلامت و جواد حیدری.

سرمربی: امید عرض پیما

سرپرست: محسن مجتهد سرابی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: