May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۰۶۵۳
۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
0
غرفه شركت بيمه سينا در بيستمين نمايشگاه الكترونيك و كامپيوتر (الكامپ) پذيراي بازديدكنندگان جهت معرفي بيمه نامه هاي عمر و سرمايه گذاري بود.
پول‌نیوز- غرفه شركت بيمه سينا در بيستمين نمايشگاه الكترونيك و كامپيوتر (الكامپ) پذيراي بازديدكنندگان جهت معرفي بيمه نامه هاي عمر و سرمايه گذاري بود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، شركت بيمه سينا  به منظور معرفي و فروش بيمه هاي عمر و سرمايه گذاري(يارمند) و با هدف شناسايي اين نوع بيمه نامه ها در بيستمين نمايشگاه الكترونيك و كامپيوتر (الكامپ) كه به عنوان بزرگترين رويداد فناوري اطلاعات كشور از 16 لغايت 19 آذر ماه در محل نمايشگاه‌‌هاي بين‌المللي تهران برگزار شد، حضور يافت.

بنا بر اين گزارش ، كارشناسان شركت بيمه سينا در سالن B31  و در غرفه اي به مساحت 24 متر مربع و به مدت 4 روز به معرفي بيمه نامه هاي مختلف به ويژه عمر و سرمايه گذاري(يارمند) پرداختند و پاسخگوي سئوالات بازديدكنندگان بودند . همچنين صدور بيمه نامه يارمند به صورت آنلاين در محل غرفه انجام پذيرفت.

حضور فعال شركت بيمه سينا در نمايشگاه الكامپ

معرفي قابليت ها و توانمندي هاي بيمه اي ، نحوه ارائه خدمات به بيمه گذاران و  شناسايي بيمه هاي عمر و سرمايه گذاري و معرفي آن به بازديدكنندگان از اهداف حضور شركت بيمه سينا در بيستمين نمايشگاه الكترونيك و كامپيوتر (الكامپ) معرفي شدند.

شايان ذكر است در افتتاح اين نمايشگاه وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، دبير شوراي عالي فضاي مجازي، معاون وزير صنعت، مديرعامل شركت سهامي نمايشگاه‌ها، رئيس مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت ارشاد حضور داشتند.

حضور فعال شركت بيمه سينا در نمايشگاه الكامپ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: