May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۰۸۹۰
۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
0
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بودجه سال 94 وزارت ورزش و جوانان نزدیک به 500 میلیارد تومان است، افزود: بودجه عملیاتی این وزارتخانه حدود 200 میلیارد تومان است که از این میزان بودجه بخش پژوهش تعیین و در صورت نیاز افزایش می یابد.
بودجه پژوهشی وزارت ورزش و جوانان افزایش می یابدپول‌نیوز- معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بودجه سال 94 وزارت ورزش و جوانان نزدیک به 500 میلیارد تومان است، افزود: بودجه عملیاتی این وزارتخانه حدود 200 میلیارد تومان است که از این میزان بودجه بخش پژوهش تعیین و در صورت نیاز افزایش می یابد.

عبدالحمید احمدی روز پنج شنبه به مناسبت هفته پژوهش در توضیح این مطلب افزود: درصدی از کل اعتبارات جاری وزارت ورزش و جوانان به عنوان بودجه مطالعات و پژوهش ها در شورای پژوهش و فناوری وزارتخانه به عنوان عالی ترین مرجع پژوهشی تصویب می شود.

وی با بیان اینکه در سال 93 سه میلیارد تومان به بخش پژوهش اختصاص یافت، افزود: میزان بودجه تعیین شده این وزارتخانه برای انجام مطالعات و پژوهش های راهبردی در حوزه ورزش و جوانان مناسب است و تلاش داریم این بودجه را به گونه ای هدایت کنیم که بهره وری لازم را داشته باشد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: