May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۰۸۹۹
۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
0
معاون حقوقی وامور مجلس شورای اسلامی سازمان تأمین اجتماعی، تعامل سازنده وموثر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از رویکردهای مهم این سازمان دانست.
تعامل سازنده تامین اجتماعی با نمایندگان مجلسپول‌نیوز- معاون حقوقی وامور مجلس شورای اسلامی سازمان تأمین اجتماعی، تعامل سازنده وموثر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از رویکردهای مهم این سازمان دانست.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عبدالرحمن تاج الدین در همایش مدیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی خط مشی دولت تدبیر وامید است ودر این راستا وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی وسازمان تأمین اجتماعی این امر را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی با اشاره به حضور مدیر عامل ومدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی به منظور ارائه توضیحات به نمایندگان افزود: در این دیدارها خدمات وچالشهای این سازمان را به آگاهی نمایندگان می رسانیم.

تاج الدین افزود: در دیدار با نمایندگان، قوانین مختلف را مورد بررسی قرار می دهیم که تأثیر فراوانی بر فعالیت سازمان دارد.

معاون حقوقی وامور مجلس سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: پاسخ به نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید کارشناسی وفنی باشد ومنافع ومصالح بیمه شدگان همواره در اولویت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه رویکرد سازمان تأمین اجتماعی در برابر مجلس شورای اسلامی مبتنی بر شفافیت و پاسخگویی است، اظهار داشت: سازمانی که نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، نیازمند کمک مدیران استانی و کشوری است.

تاج الدین افزود: مدیران تأمین اجتماعی در سراسر کشور باید با تقویت ارتباط مستمر با نمایندگان قوه مقننه، خدمات ودستاوردهای سازمان را به آنها معرفی کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر تعامل با نمایندگان مجلس، باید ارتباط با سایر عناصر تأثیر گذار مانند ائمه جمعه ومدیران استان، تشکل های کارگری وکارفرمایی را مورد توجه جدی قرار دهیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: