May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۲۰۱
۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
0
بانک دی همزمان با ماه ربیع‌الاول و آغاز فصل زمستان جشواره دی را در دی ماه برگزار می‌کند.
برگزاری جشنواره بانک دی در دی ماه پول‌نیوز- بانک دی همزمان با ماه ربیع‌الاول و آغاز فصل زمستان جشواره دی را در دی ماه برگزار می‌کند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این جشنواره که شامل بخش‌های مختلفی است از چهارشنبه سوم دی ماه همزمان با حلول ماه ربیع در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ابراهیم صفرلکی ـ مدیرکل روابط عمومی بانک دی ـ با تشریح جزئیات این جشنواره اظهار کرد: با هدف تکریم مشتریان و ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با آنها در دی ماه که همنام بانک دی است جشنواره‌ای برنامه‌ریزی شده که در طول این ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این جشنواره ضمن معرفی محصولات جدید در بخش سپرده‌گذاری و تسهیلات، خدمات نوین بانکداری دی که همگی بر محور بانکداری الکترونیک است،  نیز به مشتریان و نظام بانکی عرضه خواهد شد.

صفرلکی با بیان اینکه این محصولات و خدمات به تدریج طی روزهای آینده از طریق رسانه‌ها ارائه می‌شوند، افزود: مشتریان گرامی و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شنبه ششم دی ماه به سایت بانک دی و شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

مدیرکل روابط عمومی بانک دی معرفی صندوق قرض‌الحسنه بانک دی و نیز حساب‌های مشترک برای کمک به عتبات عالیات و بنگاه‌های خیریه با هدف ترویج بانکداری اسلامی را از دیگر برنامه‌های این جشنواره اعلام کرد.

وی  همچنین از برگزاری مسابقه بزرگ برای مشتریان از طریق وب سایت بانک دی خبر داد و گفت: در این جشنواره علاوه بر تقدیر از کارکنان و خانواده آنها در قالب برنامه‌های فرهنگی ـ ورزشی، تقدیر از مشتریان بانک نیز در سرلوحه برنامه‌ها قرار گرفته است.

صفرلکی دیدار مدیران بانک دی با مراجع تقلید در هفته وحدت و بازدید از مجموعه‌هایی چون آسایشگاه جانبازان را از دیگر برنامه‌های این جشنواره دانست و تاکید کرد: تلاش ما این است که در کنار معرفی و تبلیغ فعالیت‌ها و محصولات بانک در جهت کمک به گسترش موضوعات فرهنگی نیز کوشا باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: