May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۲۶۸
۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
0
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پروژه در حال ساخت بیمارستان جدید تامین اجتماعی بیرجند بازدید و در جریان روند کار این پروژه قرار گرفت.
افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی بیرجند در سال 94 پول‌نیوز- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پروژه در حال ساخت بیمارستان جدید تامین اجتماعی بیرجند بازدید و در جریان روند کار این پروژه قرار گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر سید تقی نوربخش و هیات همراه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی، از پروژه در حال ساخت بیمارستان بیرجند بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت قرار گرفت.

بر این اساس بیمارستان تامین اجتماعی بیرجند با 87 درصد پیشرفت، در سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است این بیمارستان در زمینی به مساحت 50 هزار مترمربع و با زیربنای 14 هزارمترمربع در پنج طبقه احداث می‌شود.

لازم به ذکر است این بیمارستان دارای بخش های اصلی اتاق عمل، جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان، اورژانس، بخش های بستری داخلی مردان و زنان، آی سی یو، سی سی یو، ان آی سی یو و سایر بخش های پاراکلینیکی است.

بر اساس این گزارش، اتمام پروژه بیمارستان تامین اجتماعی بیرجند تا پایان سال جاری، تجهیز آن تا پایان اردیبهشت سال آینده و افتتاح آن در تیرماه سال 94 همزمان با هفته تامین اجتماعی  پیش بینی شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: