کد خبر: ۱۳۱۳۶۵
۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
0
معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 635 میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق توسعه ملی به 286واحد تولیدی در گیلان پرداخت می‌شود.
پول‌نیوز- معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 635 میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق توسعه ملی به 286واحد تولیدی در گیلان پرداخت می‌شود.

محسن صالحی‌نیا در بازدید از شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو که در شهر صنعتی رشت فعال است، گفت: بدهی معوق واحدهای تولیدی و نبود امکان جذب تسهیلات در سه سال گذشته از مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی افزود: طرح های تولیدی گیلان از پیشرفت خوب و قابل قبولی برخوردار هستند که تعداد آنها بیش از 500 طرح است.

صالحی نیا، از تصویب پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان از طریق صندوق توسعه ملی خبرداد و گفت: مقدار این تسهیلات 635 میلیارد تومان است که به 286 واحد تولیدی در گیلان اعطا می شود.

معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تسهیلات مذکور در ظرف مدت شش ماه به واحدهای صنعتی گیلان پرداخت می‌شود.

صالحی‌نیا با اشاره به اینکه بعضی از موارد واحدهای تولیدی در قالب لایحه خروج از رکود تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان از محل سپرده‌گذاری نزد بانک مرکزی تامین می‌شود.

معاون امور صنایع اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر به‌ روزرسانی بدهی معوق واحدهای تولیدی در بانک‌های عامل تاکید کرد و یادآور شد: بررسی پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان در بانک‌های عامل در حال انجام است.

صالحی‌نیا در خصوص 30 درصد سهم تولید در قانون هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: طبق آخرین مصوبه هیئت دولت مبلغ یک‌ هزار میلیارد تومان پرداخت یارانه در بخش تولید و صنعت به تصویب رسیده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: