May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۵۴۸
۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
0
مدیرکل حوزه ریاست و معاون روابط عمومی واحد بین الملل موسسه کیش با بیان اینکه ۸۵ شعبه در سرلسر کشور داریم گفت: سعی داریم تا پاین امسال تعداد شعبه های خود را به ۱۰۰ شعبه برسانیم.
پول‌نیوز- مدیرکل حوزه ریاست و معاون روابط عمومی واحد بین الملل موسسه کیش با بیان اینکه ۸۵ شعبه در سرلسر کشور داریم گفت: سعی داریم تا پاین امسال تعداد شعبه های خود را به ۱۰۰ شعبه برسانیم.

محمود رضا فراهانی عصر شنبه در افتتاحیه نمایندگی مؤسسه علوم و فنون کیش در گلستان که در اتاق بازرگانی گرگان برگزار شد، افزود: نخستین نمایندگی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش در شهر گرگان راه اندازی شده و امیدوارم شعبه های دیگر هم در سطح استان شروع به کار کند.

وی با بیان اینکه این موسسه دولتی کار خود را ۲۶ سال است که شروع کرده است، گفت: این مؤسسه دولتی زیر نظر مناطق آزاد کیش فعالیت می کند.

فراهانی ادامه داد: در ابتدا این موسسه با هدف تربیت ملوانان و متخصصین دریانوردی و نیاز کشور به آموزش های زبان های خارجی مثل انگلیسی، عربی، اسپانیایی، آلمانی، ترکی استانبول شروع کرد.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۲۰۰ هزار نوآموز در مقاطع مختلف سنی و حدود ۷۰۰ استاد در دوره های آموزشی این موسسه شرکت دارند.

فراهانی در خصوص شهریه های این موسسه توضیح داد: این موسسه دولتی با شهریه های تعیین شده از سوی وزارت آموزش و پرورش کلاس های خود را برگزار و به دانش آموختگان، گواهینامه معتبر داده می شود.

وی با بیان اینکه ارتقاء سطح کیفی این موسسه ایجاد شده است، گفت: نمایندگی های ما در حال حاضر در اصفهان، گیلان و تبریز به مراکز علمی و دانشگاه های این شهرستان ها واگذار شده است.

مدیرکل حوزه ریاست و معاون روابط عمومی واحد بین الملل موسسه کیش گفت: تنها موسسه ایی هستیم که مجوز برگزاری دوره های ضمن خدمت برای کارکنان دولت نیز داریم.

فراهانی اضافه کرد: برای افزایش سطح کیفی آموزش ها و همچنین برگزاری آزمون های ملی، دوره های مشترک زبان و تربیت معلم با برخی مراکز علمی و دانشگاهی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای و مرکز تحقیقات صنعتی کشور تفاهم نامه داریم.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: