May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۵۸۳
۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
0
همزمان با بزرگداشت شصتمين سالگرد تاسيس دانشکده مديريت دانشگاه تهران از "حسن معتمدي" مديرعامل بانک اقتصادنوين به عنوان مدير مالي برتر در حوزه بانکداري قدرداني شد.
مديرعامل بانک اقتصادنوين جايزه مديريت مالي گرفتپول‌نیوز- همزمان با بزرگداشت شصتمين سالگرد تاسيس دانشکده مديريت دانشگاه تهران از "حسن معتمدي" مديرعامل بانک اقتصادنوين به عنوان مدير مالي برتر در حوزه بانکداري قدرداني شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين مراسم که با حضور جمعي از استادان برجسته مديريت دانشگاه تهران و اعضاي هيئت مديره و پژوهشگران و دانشجويان اين دانشکده برگزار شد، مديرعامل بانک اقتصادنوين جايزه مديريت برتر در حوزه بانکداري را کسب کرد.

در اين مراسم دکتر طهمورث حسنقلي‌پور، رئيس دانشکده مديريت دانشگاه تهران، ضمن خوشامدگويي به ارائه‌ي گزارش فعاليت دانشکده پرداخت و گفت: توسعه علم مديريت در تمامي امور اجرايي و برنامه‌ريزي در کشور يکي از نيازها و الزامات روز است. علم مديريت مي‌تواند به حل بحران‌ها و رفع نيازهاي سازماني و ارگاني بپردازد و به عنوان مهم‌ترين بازوي کمکي در اختيار مجريان و قوه اجرايي کشور قلمداد گردد.

در ادامه اين مراسم پروفسور علي اکبر فرهنگي، استاد برجسته رشته مديريت ايران نيز سخراني کرد.

همچنين در اين مراسم از تمبر شصتمين سال تاسيس دانشکده مديريت دانشگاه تهران رونمايي شد، ضمن اينکه از چهره‌هاي ماندگار مديريت و پژوهشگران برتر دانشکده نيز قدرداني شد که در اين راستا از مديرعامل بانک اقتصادنوين نيز در بخش مديريت مالي قدرداني شد.

لوح تقدير و تنديس اين بخش را علي اکبر حدادزادگان، معاون طرح و برنامه و سرمايه انساني بانک اقتصادنوين به نيابت از مديرعامل اين بانک دريافت کرد.

حسن معتمدي به پاس خدمات شايسته در بخش مديريت مالي در سالي که با نام اقتصادمقاومتي نامگذاري شده است، به عنوان مدير شايسته در حوزه مديريت مالي موفق به دريافت لوح تقدير و تنديس ويژه مراسم شد.

مديرعامل بانک اقتصادنوين جايزه مديريت مالي گرفت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: