کد خبر: ۱۳۱۵۹۲
۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
0
واگذاری فاز نخست مسکن ویژه تهرانسر صبح امروز با حضور استاندار تهران، معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن و مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران آغاز شد.
پول‌نیوز- واگذاری فاز نخست مسکن ویژه تهرانسر صبح امروز با حضور استاندار تهران، معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن و مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران آغاز شد.

530 واحد مسکونی از سه پیمانکار پروژه تهرانسر به صورت نمادین واگذار شد و قرار است مالکان ٣ واحد نمونه نیز کلید خود را از دست پژمان معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی دریافت کنند.

در فاز نخست 530 واحد مسکونی شامل 180 واحد مسکونی مربوط به پروژه احرار زنجان، 180 واحد مسکونی مربوط به پایاسازه پاسارگاد و 170 واحد مسکونی مربوط به پروژه شگفت ساز پایتخت تحویل متقاضیان می‌شود.

متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر در 4 قسط 20 میلیون تومانی آورده خود را وایز کرده اند و در زمان تحویل نیز باید 45 میلیون تومان اقساط پایانی را واریز کنند تا واحد مسکونی تحویل آنان شود.

پس از تحویل واحدها در هر مرحله بلافاصله به متقاضیانی که قرار است کلید واحد خود را در آن مرحله دریافت کنند اعلام خواهد شد بلافاصله قسط آخر خود که مبلغ 45 میلیون تومان است پرداخت کنند تا کلید منازل خود را دریافت کرده و در آن‌ها ساکن شوند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: