April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۶۸۳
۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹
0
دكتر مرتضي شهيد زاده رئيس هيئت مديره و مديرعامل بانك كشاورزي، طي حكمي رضا لياقت ورز را به سمت رئيس اداره كل روابط عمومي اين بانک منصوب كرد.
انتصاب رئيس جديد روابط عمومي بانك كشاورزيپول‌نیوز- دكتر مرتضي شهيد زاده رئيس هيئت مديره و مديرعامل بانك كشاورزي، طي حكمي  رضا لياقت ورز را به سمت رئيس اداره كل روابط عمومي اين بانک منصوب كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در مراسمي كه روز يكشنبه هفتم دي ماه  سال جاري با حضور محمد حسن فروغي فر عضو هيئت مديره،مديران امور همچنين كاركنان روابط عمومي اين بانك برگزار شد، فروغي فر ضمن قدرداني از  تلاش هاي خسرو صادقزاده ، حكم انتصاب لياقت ورز را ابلاغ كرد.

در اين مراسم پيام دكتر شهيدزاده به شرح زير قرائت شد:
با اتكال به خداوند متعال و در پرتو ارزش ها و اصول، ضمن رعايت صرفه و صلاح بيت المال و امانتداري و با برخورداري از تلاش، توفيق حوزه روابط عمومی را براي ارتقاء و تقويت جايگاه بانك  مسئلت دارم و به گرمي و با مهرباني از همه دست هايي كه به سمت ما آمده ، استقبال مي كنیم و به گرمي آن ها را مي فشاریم.

اميدوارم  با مطالعه برنامه ها و با قدم هاي اساسي كه براي عملياتي شدن برنامه ها  خواهيم داشت و با سياست هايي كه بانك پي مي گيرد ، بتوانيم بانكي سرافراز در بين بانك هاي كشور باشيم.

مطمئناً با وجود نيروي انساني متعهد و شريف كه واقعاً سرمايه معنوي ما هستند و به كارگيري از اين سرمايه ها ان شاءالهن راه حل ها را به لطف خدا و توجه شما عزيزان عملياتي خواهيم كرد.
نقش راهبردي روابط عمومي نوین در بانك كشاورزي که همان اطلاع رساني و اطلاع يابي با هدف رسيدن به تفاهم حداكثري با مخاطبان سازمان و هنر كاربرد خردمندانه رسانه ها براي نفوذ در افكار عمومي است را با توجه به فصول ذیل خواستارم :
1. شفاف سازي ارتباطي (آسان كردن روند اطلاع رساني و ارايه اطلاعات)
2. دو سويه كردن ارتباطات
3. پاسخگو كردن واحدها
4. عقلايي كردن توقعات ( انقلاب توقعات فزاينده )
5. بسته بندي پيام متناسب با مخاطبان (توجه به حسن ، جنس ، تحصيلات ، موقعيت اجتماعي )
6. اطلاع رساني خوب و به موقع
7. توجه به نقش ويژه بازخورد در روابط عمومي
8. ثبت و ضبط اطلاعات ( آرشيو اطلاعات )
9. كارآمد كردن نظام كارشناسي

در ادامه مراسم، محمد حسن فروغي فر عضو هيئت مديره بانك نيز در سخنان خود  با اشاره به ابعاد گسترده فعاليت روابط عمومي انجام اين فعاليت  ها را  وظيفه همه كاركنان در تمام سطوح دانست.

وي با تأكيد بر ضرورت اشاعه فرهنگ روابط عمومي در تمام بخش هاي سازمان گفت : حضور و مشاركت در تمام فعاليت هاي حوزه هاي مختلف سازمان  از ويژگي هاي بارز روابط عمومي است.
فروغي فر در خاتمه سخنانش بر بهره گيري از تمام ظرفيت هاي اطلاع رساني و آگاهي رساني، مجهز شدن به علم و فناوري روز  تأكيد كرد.

اين گزارش مي افزايد، در اين مراسم پيام مسعود شريفات مدير امور حوزه مديريت اين بانك نيز به شرح زير قرائت شد:
از دولت تدبير و اميد كه به مردم ايران اميد داده است تا تغييرات متناسب با شئون و خواست اين ملت در همه عرصه ها به وجود آيد تشكر مي كنیم و اميدواریم كه با حمايت مديرعامل محترم جناب آقاي دكتر شهيدزاده رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل محترم بانک بتوانيم در خدمت مردم ، به ويژه كشاورزان عزيز باشيم .

از جناب آقاي دكتر شهيد زاده مديرعامل شايسته،متخصص، متعهد و پاكدست دولت تدبير و اميد كه به اينجانب اعتماد كرد و بنده را به عنوان مدير امور حوزه مديريت معرفي كردند ، سپاسگزارم و اميدوارم كه توانايي هاي من به تمامي در خدمت بانك كشاورزي قرار گيرد.

از اين فرصت استفاده مي كنم و انتظارات مدیر عامل ورییس هیت مدیره بانک درباره روابط عمومی  نوین را به سمع و نظر عزيزان حاضر در جلسه مي رسانم و نقشه راهي را كه در پي خواهيم گرفت را تبيين مي كنم.

ابتداً به خود ورییس جدید و همکاران محترم و عزیز حوزه یادآوری می كنم كارهايي كه مدیران و همکاران عزیز  در بانک کشاورزی انجام داده اند همه پيش روي ماست. ما شاهد بوديم كه اينها موسفید كردند، عمر گذاشتند و بانك را به اين مرحله رساندند.وقتي ما سرگرم كارهاي خودمان بوديم، اين عزيزان در مسیر و جاده ، درگير چه خستگي هايي بودند ، واقعاً مگر مي شود زحمت اين عزيزان را با زبان قدرداني كرد.ضمناً از همه بزرگواراني كه از گذشته تا کنون در سطوح مختلف این بانک مسئوليت بر عهده داشتند قدرداني مي كنم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: