May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۶۸۴
۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷
0
دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درجلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه ارتباطات استان ایلام تصریح کرد: توسعه روستاها و مناطق محروم از اولویت‌های دولت یازدهم است و در این راستا پست بانک ایران نقش مؤثر و پُررنگی در برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد.
پست بانک نقش مؤثری در برنامه‌های وزارت ارتباطات داردپول‌نیوز- دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درجلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه ارتباطات استان ایلام تصریح کرد: توسعه روستاها و مناطق محروم از اولویت‌های دولت یازدهم است و در این راستا پست بانک ایران نقش مؤثر و پُررنگی در برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این جلسه که با حضور دکتر واعظی، معاونان وی و مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک برگزارشد؛ مسائل و مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مورد بررسی قرارگرفت که اختصاص مبلغ 10 میلیارد ریال جهت تجهیز دفاتر ICT روستائی، تجهیز و راه‌اندازی باجه پست بانک ایران در پایانه مرزی مهران و راه اندازی دفترخدمات بانکی در دانشگاه علمی-کاربردی پارسیان از مهمترین مصوبات بود.

همچنین سیدجابر غانم‌پور مدیرشعب پست بانک استان ایلام در این جلسه گزارشی از فعالیت‌ها و نقش این بانک در توسعه روستاهای استان ارائه کرد و گفت: پرداخت بیش از 8 میلیارد ریال تسهیلات به روستائیان طی یک‌سال گذشته نشان از عزم جدی این بانک جهت کمک به رونق اقتصادی روستاهاست.

پست بانک نقش مؤثری در برنامه‌های وزارت ارتباطات دارد

وی افزود: پست بانک استان ایلام درپایانه مرزی، دانشگاه‌ها و تمام مراکزی که به علت فاصله از شهر دسترسی به خدمات بانکی نداشته حضوری فعال دارد.

مدیرشعب پست بانک استان عدم کارائی تجهیزات دفاتر ICT روستائی را مانع اصلی خدمت‌رسانی این بانک به روستاها دانست و خواستار تجهیز دفاتر مذکور شد.

پست بانک نقش مؤثری در برنامه‌های وزارت ارتباطات دارد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: