April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۷۵۵
۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
0
دفتر پست بانک ایران در روستاهای آئینه‌ورزان و قره‌بلاغ شهرستان سرپل ذهاب با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وی، استاندار کرمانشاه و تنی چند از مسئولان افتتاح شد
پول‌نیوز- دفتر پست بانک ایران در روستاهای آئینه‌ورزان و قره‌بلاغ شهرستان سرپل ذهاب با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وی، استاندار کرمانشاه، تنی چند از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران استان، مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک، مسئولان استانی و محلی و برخی مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پست بانک ایران همزمان با افتتاح یازده دفترخدمات‌بانکی دیگر درسطح استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،
دکتر واعظی در جلسه شورای اداری شهرستان سرپل‌ذهاب که به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ICT در محل فرمانداری برگزارشد اظهارداشت: پست بانک ایران طرح‌های بانکی و مالی جدیدی برای خدمت‌رسانی بیشتر به هموطنان روستائی دارد و از طرح‌های جدید نیز استقبال می‌کند.

افتتاح دفتر پست بانک در روستاهای شهرستان سرپل ذهاب

وی افزود: این بانک فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه‌های اشتغال‌زائی و رونق اقتصادی درمناطق روستائی و همچنین توسعه صنایع کوچک، کشاورزی و دامپروری را انجام می‌دهد.

واعظی ابراز امیدواری کرد که پست بانک ایران بتواند در نقاط مرزی نیز خدمات خود به ویژه خدمات ارزی را توسعه دهد.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر احداث ساختمان ICT روستای قره‌بلاغ اعظم سرپل ذهاب، ایجاد و توسعه صندوق تأمین مالی خرد روستاهای استان و ایجاد باجه ارزی درمحل بازارچه اقتصادی پرویزخان شهرستان قصرشیرین تأکید کرد.

گفتنی است: مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران پس از این جلسه از شعبه سرپل‌ذهاب بازدید و ضمن گفتگو با کارکنان، رهنمودهای لازم را به آنان ارائه کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: