May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۷۶۶
۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
۲
شرکت تایوانی راف‌کرافتس با مدیریت وینستون Yeh، استعداد عجیبی در ساخت هارلی‌های سفارشی دارد. آخرین محصول این شرکت، برخلاف اندام لاغر رئیس آن، موتوری چاق و خشن است که از روی هارلی دیویدسون Dyna Fat Bob ساخته شده است.
پول‌نیوز- شرکت تایوانی راف‌کرافتس با مدیریت وینستون Yeh، استعداد عجیبی در ساخت هارلی‌های سفارشی دارد. آخرین محصول این شرکت، برخلاف اندام لاغر رئیس آن، موتوری چاق و خشن است که از روی هارلی دیویدسون Dyna Fat Bob ساخته شده است.

 بسیاری از قسمت‌های این موتورسیکلت ویژه با دست ساخته شده‌اند. موتور دو سیلندر V شکل آن حجمی معادل 1584 سی‌سی دارد. سیستم خنک‌کننده و اگزوزها به صورت کامل و ترمزها، سیستم تعلیق و دوشاخه جلو تا حدودی تغییر کرده‌اند.

به گزارش پدال، وینستون از هیچ تلاشی برای ایجاد موتورسیکلتی مخوف و تیره پرهیز نکرده است تغییرات ظاهری هم کم نبوده و مخزن سوخت، نشیمن‌گاه، چراغ جلو و چرخ‌های 16 اینچی آن را شامل می‌شود.

 نداشتن گلگیر در چرخ پهن‌پیکر جلو و حذف چراغ عقب نیز از نکات جالب توجه این موتورسیکلت است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
زهرا
UNITED STATES
14:51 - 1393/10/08
بسیارزیبا و پرقدرت.اما حیف که برای کشور ما خوب نیست چون حضرات موتور تا200سی سی اجازه دادند نه بالاتر.خوب چکار میشه کرد اینم یک نوع ضعفه دیگه.
شوخان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
19:59 - 1393/10/08
خوشگله
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: