May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۷۹۴
۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
0
مدیر بنادر و دریانوردی امیرآباد با اشاره به رشد تخلیه انواع کالا گفت: امسال 473 هزار تن کالا در این بندر تخلیه و بارگیری شد.
 پول‌نیوز- مدیر بنادر و دریانوردی امیرآباد با اشاره به رشد تخلیه انواع کالا گفت: امسال 473 هزار تن کالا در این بندر تخلیه و بارگیری شد.

 علی خدمتگزار در گفتگویی از ابتدای مهر ماه تا پایان آذر ماه سال جاری تخلیه انواع کالا از ۶۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بود و از ۲۹۲ هزار و ۲۳۳ تن در پاییز سال گذشته به ۴۷۳ هزار و ۵۲۷ تن در مدت مشابه امسال رسید.

وی با اشاره به برنامه ریزی های عملیاتی منسجم و مدون صورت گرفته و فراهم آوردن فضای رقابتی سالم میان ترمینال اپراتورهای مستقر در بندر خاطرنشان کرد: در این مدت تخلیه و بارگیری انواع کالا از رشد ۱۵ درصدی برخوردار بود و از ۷۳۸ هزار و ۳۶۱ تن در سه ماهه سوم سال گذشته به ۸۴۵ هزار و ۸۳۶ تن در مدت مشابه سال جاری رسید.

وی در ادامه با تاکید بر پایین آمدن حجم تخلیه و بارگیری در نیمه دوم سال در شمال کشور به سبب بارندگی خاطرنشان کرد؛ با توجه به این امر و برنامه ریزی های صورت گرفته، با بهینه سازی فرآیند نوبت دهی به کشتی ها و مشارکت ترمینال اپراتورها شاهد رشد چشمگیر فعالیتهای عملیاتی در بندر امیر آباد هستیم.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: