May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۸۳۷
۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
0
بانك قوامين ميزبان دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری شد
همایش نقش روابط‌عمومی‌و تبلیغات‌ در صنعت‌بانکداریپول‌نیوز- دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری "نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری" به میزبانی بانک قوامین در مجموعه فرهنگي ورزشي پاس قوامين برگزار و پيرامون برگزاری همایشی حرفه‌ای و کیفی که نیازمند نگاه دقیق دغدغه‌مند به این حوزه است، بحث و تبادل و نظر شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این جلسه كه با حضور احمدرضا خطیبی، مدیرعامل بانک قوامین، سیدغلامرضا کاظمی دینان مشاور رییس کل بانک مرکزی و رییس انجمن روابط عمومی ایران، مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط عمومی ، ابراهیم صفرلکی رییس شورای سیاستگذاری همایش و مدیرکل روابط عمومی بانک دی، هادی کمرئی دبیرکل همایش و مدیرکل روابط عمومی بانک توسعه تعاون و جمعی از مدیران روابط عمومی سیستم بانکی برگزار شد پيرامون نحوه برگزاري همايش بررسي نقش روابط عمومي و تبليغات در صنعت بانكداري بحث و تبادل نظر گرديد.

همایش نقش روابط‌عمومی‌و تبلیغات‌ در صنعت‌بانکداری

بر پايه اين گزارش در اين جلسه احمدرضا خطيبي مدير عامل بانك قوامين در سخناني با اشاره به اصلاح وجهه بانك ها به عنوان يكي از وظايف روابط عمومي ها گفت : امروزه دلیل اینکه بانکداری مورد هجمه واقع می شود به این خاطر است که جامعه ما خود را بانک محور می داند و هر مشکلی که در اقتصاد پیش می آید بلافاصله بر گردن بانک مرکزی می اندازند. روابط عمومی ها باید کاری کنند تا مردم بدانند جامعه اقتصاد محور است و بانک یکی از ارکان آن است.

مدير عامل بانك قوامين روابط عمومي را پيشرو در سازمان قلمداد نمود و تصريح كرد:روابط عمومي مي بايست در فرايند تصميم سازي در سازمان ايفاي نقش نمايد و به عنوان پل ارتباطي سازمان با مخاطبان هدايت گر امور ارتباطي باشد.

وي هم چنين اظهار اميدواري كرد اين همايش گامي باشد براي تطهير و اصلاح چهره بانك ها رییس شورای سیاستگزاری "نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری" نيز با حضور در اين همايش با اشاره به این مطلب که باید از دریچه روابط عمومی به امور بنگریم بر ضرورت تجليل از پيشكسوتان روابط عمومي در همايش مذكور تأكيد و اظهار اميدواري كرد: با برنامه ریزی مناسب بتوانیم حضور چشمگیر مدیران عالی بانک ها و سایر شخصیت های برجسته را در این همایش داسته باشیم تا نقش و کارکرد روابط عمومی بیش از پیش تبیین شود.

ابراهیم صفرلکی هم چنين افزود: باید از جایگاه روابط عمومی صیانت کنیم و این صیانت یعنی داشتن دغدغه. مادامی که به روابط عمومی دغدغه نداریم، مسلم است که توفیقی در این زمینه نخواهیم داشت. لذا مدیران روابط عمومی باید تلاش کنند در این جلسات حضور پر رنگ تری داشته باشند و اگر فرار است در روابط عمومی به درستی نقش آفرینی کنیم، اولین نقش آفرینی برگزاری این همایش است.

مشاور رییس کل بانک مرکزی هم در اين همايش با اشاره به اين نكته كه این همایش می تواند نقش ما را به مدیران و سیستم بانکی بشناسد گفت: محله ای به نام روابط عمومی داریم که هر کس از در این محله وارد می شود ناچار است که مثبت نگر و زیبانگر باشد. زیرا غیر از این اگر بخواهد فکر کند نمی تواند نقش خود را ایفا نمايد. سیدغلامرضا کاظمی دینان در ادامه اظهار اميدواري كرد: دیگر همکاران روابط عمومی در سیستم بانکی حمایت خود را در این همایش داشته باشند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: