کد خبر: ۱۳۱۸۳۸
۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
0
هدیه مقام معظم رهبری به طلاب خواهر از سال 92 با پرداخت 300 هزار تومان به هر کدام از طلاب مزدوج آغاز شده ولی امسال این مبلغ به 500 هزار تومان افزایش یافته است. همچنین به هر کدام از طلاب برادر که امسال ازدواج کرده یا می‌کنند یک میلیون تومان پرداخت می‌شود.
 پول‌نیوز-مدیرکل امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از افزایش میزان هدیه مقام معظم رهبری به طلاب مزدوج خواهر خبر داد.
 
حجت‌الاسلام صادق جباری در گفتگو با مهر گفت: هدیه مقام معظم رهبری به طلاب خواهر از سال 92 با پرداخت 300 هزار تومان به هر کدام از طلاب مزدوج آغاز شده ولی امسال این مبلغ به 500 هزار تومان افزایش یافته است. همچنین به هر کدام از طلاب برادر که امسال ازدواج کرده یا می‌کنند یک میلیون تومان پرداخت می‌شود.
 
وی این هدیه را در راستای کمک به معیشت طلاب ذکر کرد و گفت: این مزایا فقط برای طلبه‌هایی که شاغل در تحصیل هستند و هیچ درآمدی ندارند در نظر گرفته شده است.
 
به گفته مدیرکل امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه این هدیه به تمامی طلاب سراسر کشور اعم از شیعه و سنی که دارای شرایط لازم هستند، پرداخت می‌شود.
 
وی افزود: اگر زوجین طلبه باشند، این هدیه به هر دو نفر پرداخت می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: