May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۸۶۹
۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
0
طی حکمی از سوی محمود حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران، سیدرحمان حسین‌پور به‌عنوان رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی این بانک منصوب شد.
انتصاب جدید در پست بانک ایرانپول‌نیوز- طی حکمی از سوی محمود حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران، سیدرحمان حسین‌پور به‌عنوان رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی این بانک منصوب شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در متن این حکم آمده است؛ نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، جنابعالی را به عنوان رئیس ادره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی منصوب می نمایم. امیداست با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با جدیت و تلاش‌ وافر در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم فهیم کشور، موفق و مؤید باشید.

این گزارش می افزاید: براساس مصوبه هیأت مدیره، ادارات کل حوزه مدیریت و روابط عمومی با یکدیگر ادغام شده و از این پس تحت عنوان "اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی"، وظایف محوله هردو واحد را برعهده دارد.

گفتنی است: سیدرحمان حسین‌پور دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است و پیش از این ادغام، عهده‌دار مدیریت اداره کل حوزه مدیریت بوده و طی سال‌های 1381 لغایت پایان 1390 نیز به عنوان معاون و مدیرکل روابط عمومی این بانک مشغول به خدمت بوده‌است.

مسئولیت روابط عمومی سازمان بازرسی و نظارت استان مازندران، سردبیر و مدیرمسئول نشریه داخلی پست بانک ایران، مجری برگزاری یادواره‌های شهدای منطقه عشرستاق شهرستان بهشهر و همایش‌های داخلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پست بانک ایران، ارائه چندین مقاله در زمینه‌های تخصصی– بانکی، روابط عمومی، آموزه‌های دینی و فرهنگی، سازمانی و سایر زمینه‌ها، دبیرشورای فرهنگی و ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و جشنواره ملی فاوا، مسئول برگزاری ده‌ها همایش، نمایسگاه‌ها و سمینارهای تخصصی، استاد راهنمای چندین پایانه با موضوعات مختلف بانکی، تدریس در زمینه مشتری‌مداری و روابط عمومی، دریافت بیش از 60 لوح و سپاس تقدیر از وزراء، معاونین وزراء و مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اعضای هیأت مدیره پست بانک ایران از مهمترین سوابق اجرائی و آموزشی وی می باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: