May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۲۰۳۷
۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵
0
بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی و شورای اسلامی استان در راستای افزایش حمایت از طرح های اشتغالزایی شهری و روستایی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
امضای تفاهم نامه بین بانک توسعه تعاون و شورای اسلامی آذربایجان شرقیپول‌نیوز- بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی و شورای اسلامی استان در راستای افزایش حمایت از طرح های اشتغالزایی شهری و روستایی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، غفور اصغر رضایی صبح امروز  در دیدار با رئیس شورای استان آذربایجان شرقی با گرامیداشت سالروز خروش ملت ایران در 9 دی ماه 1388 اظهار داشت: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون کشور در راستای سیاست‌های کاری خود از طرح‌های اشتغالزا همواره حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه حمایت از بخش تعاون در اولویت فعالیت‌های این بانک است، افزود: برای برقراری همکاری و تعاملات هر چه بیشتر فی‌مابین شوراهای اسلامی شهر، بخش و روستا و بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانک‌های پیش رو در امر بانکداری نوین و خدمت رسانی، تفاهم نامه همکاری این دو مجموعه امضا شد.

مسئول هماهنگی بانک توسعه تعاون منطقه 3 کشور  مدت این تفاهم نامه را چهار سال خواند و اذعان داشت: ترغیب وتشویق اعضاء شوراها، شهرداری‌ها،کارکنان، اعضای حقیقی و حقوقی و پیمانکاران جهت  افتتاح حساب و تمرکز بخشی از منابع در بانک،  تلاش و مساعدت شورا و نهایت همکاری در خصوص بازپرداخت تسهیلات پرداختی از جانب بانک، همکاری برای سوق منابع شرکت‌های تعاونی به ویژه تعاونی‌های دهیاری و تعاونی‌های آببران و دهیاری‌ها همچنین همکاری در راستای دریافت مجوز لازم از ارگان های مختلف برای سرمایه گذاری در پروژه‌های عمرانی استان از جمله تعهدات شورای اسلامی استان بر اساس  این تفاهم نامه است.

وی گفت: ارائه انواع خدمات بانکی، صدور انواع ضمانتنامه های بانکی در سریع ترین زمان ممکن با حداقل کارمزد بانک مرکزی، ارائه انواع خدمات و حواله جات ارزی و گشایش اعتبارات اسنادی، ایجاد ساختار و  بسترهای لازم برای بهره مندی از خدمات صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون،  ارائه خدمات الکترونیکی اعم از اینترنت بانک ،تلفنبانک،همراه بانک، شعبه مجازی، دستگاه های پرداخت الکترونیکی انواع کارت های نقدی، هدیه و خرید (بن کارت) برای شهرداری‌ها، شوراها و کلیه اعضای حقیقی و حقوقی به صورت آنی و ارائه انواع تسهیلات در بخش های صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات، بازرگانی و مسکن نیز از جمله تعهدات بانک بر اساس این تفاهم نامه است.

احتشام حاجی پور رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست با تاکید بر نقش تعاون در توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد: اگر مقوله تعاون در اقتصاد کشورمان نهادینه شود بی تردید سپرده‌های خرد و کلان مردم در قالب شرکت های تعاونی در مسیر رشد و توسعه منطقه سرمایه گذاری خواهد شد.

وی افزود: یکی از راهکارهای عملی تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی کشور هدایت اصولی و صحیح سرمایه های مردم در پروژه های مشارکتی است که در این راستا بانک ها نقش کلیدی می توانند ایفا کنند.

حاجی‌پور بانک توسعه تعاون را یکی از بانک های پویا و به روز کشور خواند و افزود: امیدواریم با عملیاتی شدن این تفاهم نامه همکاری شاهد رشد، توسعه و بالندگی بخش های مختلف شهری و روستایی استان باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه تاکید کرد: پروژه های سودآور مختلفی در استان وجود دارند که در صورت حضور فعال بانک ها سرمایه گذاری های سودآور و در عین حال توسعه ای در استان جنبه عملی به خود می‌گیرند.

وی از اعضای شورای اسلامی استان که در این نشست حاضر بودند خواست تا زمینه اجرایی شدن این تفاهم نامه در شهرها و روستاهای استان را فراهم کنند.

نشست امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین بانک توسعه تعاون و شورای اسلامی آذربایجان شرقی تمام اعضای این شورا نیز حاضر بودند که در نهایت هر کدام به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در این زمینه پرداختند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: