May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۲۲۲۰
۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
0
تلاش در جهت افزایش مشتریان ، ایجاد رضایتمندی در آنها و شناسایی جامعه هدف جدید از اولویت های بنگاههای اقتصادی به شمار می رود .
ایجاد رضایتمندی در مشتریان در اولویت استپول‌نیوز- تلاش در جهت افزایش مشتریان ، ایجاد رضایتمندی در آنها و شناسایی جامعه هدف جدید از اولویت های بنگاههای اقتصادی به شمار می رود .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، جعفر مشکی مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون در دوره آموزش ضمن خدمت تخصصی بازاریابی و مشتری مداری بانکی ویژه متصدیان شعب این بانک با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تشخیص نیاز مشتریان با هدف ارائه خدمات مناسب به آنها ضامن وفاداری متقاضیان بخش تعاون به بانک توسعه تعاون می باشد  .

وی افزود: روح بازاریابی و مشتری مداری از بدو تأسیس بانک توسعه تعاون در این بانک دولتی و کارکنان آن جاری و ساری بوده است اما امروزه ضرورت حفظ و ارتقاء سهم بازار در اقتصادهای رقابتی توجه خاص به مشتریان می باشد  .

مشکی خاطرنشان کرد : بانکها و بنگاههای  اقتصادی بر سیستم برد برد تاکید دارند چراکه در این سیستم  هم مشتریان  از دریافت خدمت احساس رضایت کافی دارند و  هم مراکز خدمات  منتفع خواهند شد.

مدیرآموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون  افزود :  براین اساس دوره های آموزشی تخصصی بازاریابی ومشتری مداری باهدف گسترش مهارت کارکنان در برخورد با مشتریان برگزار می گردد تا متصدیان شعب علاوه برافزایش مهارتهای ارتباطی خود در جهت  دستیابی  به اهداف مشتریان و  بانک کوشا باشند .

ایجاد رضایتمندی در مشتریان در اولویت است

ایجاد رضایتمندی در مشتریان در اولویت است

ایجاد رضایتمندی در مشتریان در اولویت است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: