May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۲۲۶۲
۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
0
همزمان با نهم دی ، نه پروژه اطلاع رسانی تبلیغاتی بیمه دی افتتاح گردید.
9 پروژه روابط عمومی بیمه دی افتتاح شدپول‌نیوز- همزمان با نهم دی ، نه پروژه اطلاع رسانی تبلیغاتی بیمه دی افتتاح گردید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، ناصرالدین اسلامی فرد ، مدیر روابط عمومی بیمه دی گفت: افتتاح مسابقات ورزشی "جام دی" ،آغاز رسمی انتشار نشریه الکترونیکی روزنامه دی با انتشار روزانه 1300 نسخه الکترونیک ، انتشار بولتن های خبری روزانه اخبار صنعت بیمه،اخبار محرمانه و اخبار بین الملل در حوزه بیمه ، از جمله برنامه های این مدیریت می باشد.

وی افزود : افتتاح مرحله اول روابط عمومی دیجیتال ، شامل نصب تلوزیونهای LCD در طبقات شرکت با هدف اطلاع رسانی آخرین اخبار شرکت و اخبار اقتصادی روز ، راه اندازی رسمی مرحله اول پروژه " دی پاسخگو " با نصب تلفن های جدید در 14 دفترمدیریت های شرکت جهت پاسخگوئی سریع و هدفمند به مشتریان ،بهره برداری از نسخه جدید نرم افزار مرکز اطلاع رسانی تلفن گویا و همچنین بهره برداری از مرحله اول سامانه اطلاع رسانی پیام کوتاه در راستای"احترام به مشتری"و در جهت ارتباط مستمر با مشتریان از دیگر پروژه های افتتاح شده روابط عمومی بیمه دی در نهم دی میباشد.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی بیمه دی تا پایان سال برنامه های مدون و جدیدی را با دیدگاه روابط عمومی دیجیتال اجرائی می نماید گفت:وظیفه اصلی روابط عمومی شرکت های اقتصادی ،ایجاد ارتباط مناسب بین سازمان و مشتریان است و ارتباط مناسب ، اطلاع رسانی به موقع ،احترام به مشتری و استفاده از ظرفیت های بالای شبکه های اجتماعی می تواند نتایج بسیار مناسبی را در جذب پرتفوهای جدید ایجاد نماید.

وی با تاکید براین نکته که باید در فرایندهای روابط عمومی "صادقانه " برخورد کرد، گفت : تبلیغات "غیر صادقانه " ضد تبلیغ است و باید از شعاردادن و تبلیغ کارهای انجام نشده در شرکت های اقتصادی پرهیز کنیم.

گفتنی است مراسم افتتاح 9 پروژه روابط عمومی بیمه دی در نهم دی با حضور مدیرعامل ، معاونین و مدیران شرکت بیمه دی در محل ستاد مرکزی این شرکت واقع در خیابان میرداماد تهران برگزار شد.
برچسب ها: بیمه دی ، 9دی ، پروژه ، صنعت بیمه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: