May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۲۵۰۸
۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
0
علی طیب نیا طی احکام جداگانه ای غلامعلی جهانگیری و محمدحسین معرف را به سمت اعضای اصلی و عبدالحسین امینی و سید علیرضا میرآقایی را به سمت اعضای علی البدل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان بیمه ایران منصوب کرد.
انتصاب اعضای هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری بیمه ایرانپول‌نیوز- انتصاب اعضای هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان بیمه ایران علی طیب نیا طی احکام جداگانه ای غلامعلی جهانگیری و محمدحسین معرف را به سمت اعضای اصلی و عبدالحسین امینی و سید علیرضا میرآقایی را به سمت اعضای علی البدل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان بیمه ایران منصوب کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در متن این احکام آمده است: به استناد ماده 2 قانون رسیدگی به تخلفات اداری و ماده 3 آیین نامه اجرایی آن و بنا به پیشنهاد دفتر هماهنگی و نظارت هیات های رسیدگی به تخلفات اداری، به مدت سه سال به این سمت منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و در جهت انجام وظایف خطیر و مهم خود، همکاری لازم با دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت امور اقتصادی و دارایی داشته باشید.

توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: