May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۲۵۷۱
۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
0
معاون امور مهندسی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به حجم بالای فروش گاز به مشترکین صنعتی، بر لزوم اندازه گیری دقیق میزان مصرف گاز توسط این مشترکین تاکید کرد.
پول‌نیوز- معاون امور مهندسی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به حجم بالای فروش گاز به مشترکین صنعتی، بر لزوم اندازه گیری دقیق میزان مصرف گاز توسط این مشترکین تاکید کرد.

به گزارش  مهر، مجتبی شیخ بهایی صبح سه‌شنبه درنشست با مسئولان شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی به منظور گازرسانی به نقاط مختلف استان بوشهر صورت گرفته است و در این زمینه شاهد اجرای طرح‌های مناسبی هستیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارکنان شرکت گاز در استان بوشهر، اذعان داشت: تعداد زیادی از شهرها و روستاهای استان بوشهر هم اکنون از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و عملیات گاز رسانی به دیگر شهرها و روستاها نیز ادامه دارد.

معاون امور مهندسی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به انسجام و همکاری و همراهی مناسب موجود میان کارکنان شرکت گاز، ادامه داد: این همکاری‌ها یک ویژگی بسیار مهم و ارزشمند است که به بهبودروند خدمات رسانی کمک زیادی می‌کند.

مانیتورینگ صحیح سیستم‌های اندازه‌گیری

وی به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیم  نفت و گاز در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: استان بوشهر و پارس جنوبی نقش بسیار مهمی در تامین انرژی کشور دارند و لازم است که از همه توان و ظرفیت‌ها برای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

شیخ بهایی اضافه کرد: به منظور بررسی وضعیت موجود در شرکت گاز بوشهر و همچنین ایجاد تعامل هر چه بیشتر با این مجموعه به این استان سفر کرده و مسائل را بررسی می‌کنیم.

وی با اشاره به حجم بالای فروش گاز به مشترکین صنعتی، بر لزوم اندازه گیری دقیق میزان مصرف گاز توسط این مشترکین تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از اولویت‌های شرکت گاز، مانیتورینگ صحیح سیستم‌های اندازه‌گیری است.

برچسب ها: گاز ، شرکت ملی گاز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: