کد خبر: ۱۳۲۶۹۰
۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
0
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه عمرانی سال آینده کشور نسبت به امسال 16 درصد رشد داشته است اما این رقم نمی تواند جوابگوی تورم موجود باشد .
پول‌نیوز«سید مهدی هاشمی» روز چهارشنبه در جریان بازدید از سالن اجلاس سران و خط متروی اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به این شرایط ،مدیریت بر هزینه و اولویت بندی طرحها به عنوان رویکرد بخش عمران مد نظر قرار دارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما امروز در آخرین روز رسمی بررسی بودجه به استان اصفهان سفر کردیم تا در زمینه تکمیل پروژه های مهم و تخصیص اعتبارات لازم به طرحهای مهم، تصمیم گیری کنیم .

وی تصریح کرد: : با وجود کاهش قیمت نفت و ارتباط و وابستگی بخشی از بودجه به نفت، اعضای این کمیسیون پیگیر مصوبات و طرح های گذشته در استانها هستند ، و امید است با اولویت بندی، پروژه های اصلی و محوری زودتر تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است برخی موارد از وظایف نمایندگان مجلس نباشد ولی ما می توانیم در روند انتقال این مشکلات به دستگاههای ذیربط و مسوولان مربوطه کمک کنیم.

هاشمی ، نظارت و بازدید از پروژه های استانی را از دو جنبه شناسایی نقاط ضعف و قوت پروژه های انجام شده و بررسی مسایل مشکلات در روند تکمیل پروژه ها را از وظایف نمایندگان مجلس دانست و گفت: بخشی از این پروژه ها نیازمند تصمیم سازی و تخصیص اعتبارات در بخش مقررات مجلس است.

 معاونان عمرانی وزرتخانه های راه وشهرسازی، نیرو و کشور به همراه اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه با هدف بازدید و بررسی طرحهای ملی در حال اجرای اصفهان وارد این شهر شدند .

این هیات از پروژه های درحال احداث بزرگراه شرق اصفهان، سالن اجلاس، مترو، ورزشگاه نقش جهان بادید کردند ،این هیات قرار است عصر امروز در شورای برنامه ریزی استان که به ریاست استاندار برگزار می شود، شرکت کنند.

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین در دومین روز از سفر به استان از باند دوم محور بادرود – کاشان و امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع) بادرود دیدن خواهند کرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: