May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۲۷۰۹
۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
0
گواهینامه نامزدی دریافت لوح تقدیر از عملکرد شاخص های بهره وری در بخش اصلی در گروه بانکها، موسسات اعتباری و سایر نهادهای مالی به بانک انصار اهداء شد.
بانک انصار نامزد دریافت لوح تقدیرپول‌نیوز- گواهینامه نامزدی دریافت لوح تقدیر از عملکرد شاخص های بهره وری در بخش اصلی در گروه بانکها، موسسات اعتباری و سایر نهادهای مالی طی سال های 92-87 از سوی دبیرخانه ملی بهره وری به بانک انصار اهداء شد تا برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان این بانک در عرصه مدیریت پولی و بانکی کشور افزوده شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دبیرخانه جشنواره ملی بهره وری با اهدای گواهینامه نامزدی دریافت لوح تقدیر از عملکرد شاخص های بهره وری در بخش اصلی در ششمین جشنواره مذکور که براساس محاسبات صورت گرفته توسط سامانه ملی اندازه گیری شاخص های بهره وری ایران طی 5 سال صورت گرفته، بانک انصار را واجد شرایط دریافت لوح تقدیر یادشده دانسته است.

این گزارش می افزاید که جشنواره ملی بهره وری با هدف توسعه نظام جامع سنجش و اندازه گیری بهره وری درکشور و در راستای تحقق مفاد برنامه های توسعه مبتنی بر لزوم بهره گیری از سازوکار اجرایی برای تحقق چشم انداز 20 ساله نظام، برگزار می شود و اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن ایران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سابق ریاست جمهوری) و ده ها وزارتخانه و سازمان مستقل دولتی و خصوصی و صدها داور از میان کارشناسان ارشد و استادان دانشگاه ها و مسئولان کشوری برفرایندهای ممیزی شرکت کنندگان، نظارت دارند.

در گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات همچنین آمده است که «سامانه ملی اندازه گیری شاخص های بهره وری ایران» به عنوان صادرکننده این گواهینامه، مرکزی است که مأموریت آن کمک به رشد اقتصادی کشور از طریق افزایش بهره وری در سطح ملی و راه اندازی چرخۀ مدیریت آن در تمام سازمان ها و شرکت های ایرانی است.  

شایان ذکر است که در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی بهره وری که در تاریخ21دی ماه برگزار می شود، سازمان های برتر که از میان بیش از 1400 سازمان، شرکت و موسسه انتخاب شده اند، در سه سطح تندیس ملی بهره وری، لوح تقدیر از عملکرد شاخص های بهره وری و لوح تقدیر از پروژه ارتقای بهره وری مورد تقدیر قرارمی گیرند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: