کد خبر: ۱۳۲۷۷۷
۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
0
مرکل عنوان کرد که وی بشدت علاقه مند است که انگلیس در اتحادیه اروپا بماند اما اصل آزادی حرکت نیروی کار دراین اتحادیه به هیچ طریقی نمی تواند زیر سووال رود.
تاکید 'مرکل' بر آزادی حرکت نیروی کار در اتحادیه اروپاپول‌نیوز- آنگلا مرکل صدراعظم آلمان عصر روز چهارشنبه در جریان نشست مشترک خبری اش با دیوید کامرون نخست وزیرانگلیس در لندن گفت که اصل آزادی حرکت نیروی کار در چارچوب این اتحادیه تحت هیچ شرایطی قابل بحث نیست.

وی درهمین حال گفت که آلمان آماده همکاری با انگلیس در ارتباط حل و فصل مسایل مرتبط با مهاجرت از جمله مساله دادن امتیازات اجتماعی و مالیاتی به مهاجران اروپایی است.

مرکل عنوان کرد که وی بشدت علاقه مند است که انگلیس در اتحادیه اروپا بماند اما اصل آزادی حرکت نیروی کار دراین اتحادیه به هیچ طریقی نمی تواند زیر سووال رود.

صدراعظم آلمان تصریح کرد که وی خواهان بودن انگلیس در اروپایی قوی و موفق است .

روزنامه تایمز امروز (چهارشنبه ) نوشته بود که صدراعظم آلمان ظاهرا با طرح تحدید رفت و آمد نیروهای کار و نیز حذف کمک های رفاهی به آنان که از سوی دولت دیوید کامرون مطرح شده، موافقت کرده است.

کامرون نیز در این نشست خبری تصریح کرد اتحادیه اروپا با توجه به تغییرات در حال وقوع در جهان نیاز به اصلاح دارد و وی خواهان برگزاری رفراندوم ' برای ادامه حضور انگلیس در یک اتحادیه اروپا اصلاح شده 'است.

نخست وزیر انگلیس درهمین حال عنوان کرد، وی متقاعد شده است که می تواند مشکلات موجود در روابطش با اروپا که سبب ناامیدی مردم انگلیس شده است، را حل کند.

همچنین براساس یک بیانیه مشترک، رهبران انگلیس و آلمان گفتند که مذاکراتشان بر روی راه های مقابله با عوامل برهم زننده ثبات اقتصاد جهانی و رشد دراز مدت آن بوده است.

در راستای تحدید سیاست های مهاجرتی انگلیس، دولت دیوید کامرون اخیرا طرح سخت گیرانه ای برای مهاجران اروپایی مطرح کرده که از آن جمله طرح قطع مزایای خانواده مهاجران که در وطن خود ساکن هستند، است.

براساس طرح یاد شده مهاجران اروپایی که ازمزایای پرداخت مالیات در انگلیس بهره مند می شدند، دیگر تا حداقل چهار سال پس از ورود به انگلیس هیچ مزایایی دریافت نکنند. همچنین به موجب این طرح ، خدمات و مزایای اجتماعی مسکن برای مهاجران تا چهار سال بعد از ورود و اشتغال مهاجران، قابل دریافت نخواهد بود.

کامرون نخست وزیر انگلیس همچنین پیشتر گفته است در صورت پیروزی حزبش در انتخابات عمومی این کشور در ماه مه سال 2015، در سال 2017 میلادی برای ماندن کشورش در اتحادیه اروپا، یک همه پرسی برگزار می کند.

در همین حال، وی که گفته می شود برای کنترل روند مهاجرت نیروی کار اروپایی به انگلیس تحت فشار اعضای قدرتمند حزبش قرار گرفته است، قصد دارد پیش از آن که ادامه عضویت کشورش در اتحادیه اروپا به همه پرسی گذاشته شود، بر سر شرایط ادامه این عضویت مذاکره کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: