May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۲۸۸۰
۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
0
یک نوزاد فلسطینی که خانواده اش در بمباران های رژیم صهیونیستی به غزه در تابستان گذشته آواره شدند، بر اثر برودت هوا جان سپرد.
نوزاد آواره غزه ای جان داد (+عکس)پول‌نیوز - یک نوزاد فلسطینی که خانواده اش در بمباران های رژیم صهیونیستی به غزه در تابستان گذشته آواره شدند، بر اثر برودت هوا جان سپرد.

به گزارش خبرگزاری 'معا'، 'اشرف القدره' وزیر بهداشت غزه اعلام کرد که این نوزاد دوماهه به نام 'رهف علی ابو عاصی' بر اثر بیماری ریوی ناشی از سرمای شدید هوا که منطقه غزه را در برگرفته است، بیمار شد و جان سپرد.

به گفته القدره، نوزاد فلسطینی بامداد روز پنجشنبه برای مداوا به بیمارستان اروپایی غزه منتقل شد و ظهر جمعه از دنیا رفت.

خانواده این نوزاد در شرق خان یونس زندگی می کنند که تابستان گذشته آماج بمباران های بی امان رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

گفته می شود آن ها به رغم تخریب خانه شان در این حملات، همچنان در ویرانه های باقیمانده ساکنند.

به دلیل نبود سرپناه جایگزین، در حدود یکصد و 10 هزار فلسطینی آواره در این حملات، همچنان بی خانمان هستند و بسیاری از آن ها در چادر ساکن هستند.

در حملات مذکور، حدود دو هزار و 200 نفر نیز به شهادت رسیدند.

طی روزهای اخیر دمای هوا در منطقه غزه به چند درجه بالای صفر رسیده و بسیاری از مناطق این منطقه نیز به خاطر از بین رفتن زیرساخت ها دچار سیل شده اند.

شرایط وخیم زمستان تحت تاثیر نبود سوخت و انرژی نیز دشوار تر شده است. ساکنان این منطقه حداکثر هشت ساعت در روز از انرژی الکتریسیته برخوردارند.

نبود سوخت نتیجه هشت سال محاصره منطقه توسط رژیم صهیونیستی است که باعث شده امکان واردات سوخت جهت تامین نیروگاه های برق غزه و نیز رفع نیازهای خانگی با محدودیت شدید مواجه شود.

برچسب ها: نوزاد آواره ، غزه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: