معرفی برندهای مطرح جهان
کد خبر: ۱۳۲۹۷۲
۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
0
اَسپری گردنبند الماس قلب اقیانوس را برای فیلم تایتانیک جیمز کامرون طراحی کرد. علاوه بر این کالاهای تولیدی این برند در فیلم های مطرحی چون شرلوک هلمز، توریست، پرستار مک فی، نویسنده در سایه و ... حضور داشته اند.
پول‌نیوز، سمیه علی‌اصغری - گروه بین المللی اَسپری نامی معتبر در دنیای کالاهای لوکس و گران قیمت است.

این برند انگلیسی دارای خطوط تولید متعددی از جمله جواهرات، وسایل مختلف از جنس نقره، وسایل منزل، تولیدات چرمی، ساعت، تجهیزات ورزش چوگان و ... است.

اَسپری ارتباط نزدیکی نیز با خاندان سلطنتی انگلیس دارد و کالاهای مختلفی از جمله تاج سلطنتی را نیز برای این خانواده تولید می کند.
 
سابقه تاسیس این برند لوکس به سال 1781 و شهر میتچم لندن باز می گردد.

در آن سال ها ویلیام اَسپری در کسب و کار چاپ پارچه فعالیت داشت ولی به سرعت مسیر مبدل شدن به تولیدکننده کالاهای لوکس را در پیش گرفت.

پس از ویلیام فرزندان وی راه پدر را ادامه دادند و حتی موفق تر از وی نیز عمل کردند تا نام اَسپری در میان خانواده های اشرافی لندن به محبوبیتی باورنکردنی دست یابد.
 همچنان که اَسپری هر روز موفقیت های جدیدی را کسب می کرد دامنه کسب و کار خانواده نیز بزرگتر شده و خط تولید جدیدی به محصولات این برند اضافه می شد.

اَسپری هم اکنون در بیشتر شهرهای بزرگ و مطرح دنیا دارای شعب متعددی است و محصولات مختلفی مانند جواهرات، عطر، وسایل منزل، کالاهایی از جنس نقره، وسایل ورزش چوگان و ... را عرضه می کند.

گفتنی است اَسپری گردنبند الماس قلب اقیانوس را برای فیلم تایتانیک جیمز کامرون طراحی کرد.

علاوه بر این کالاهای تولیدی این برند در فیلم های مطرحی چون شرلوک هلمز، توریست، پرستار مک فی، نویسنده در سایه و ... حضور داشته اند.

نتایج بررسی کارشناسان اَسپری نشان می دهد که این برند علاوه بر انگلیس در ژاپن و آمریکا طرفداران بسیاری در مقایسه با سایر نقاط دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: