May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۲۹۹۰
۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
0
پنجاه و هفتمین شعبه بیمه دانا در شهرستان ساوه که روز 18 دی ماه با حضورمدیران ارشد این شرکت و مقامات و مسوولان محلی این شهرستان برگزار شد، افتتاح گردید .
افتتاح شعبه بیمه دانا در شهرستان ساوهپول‌نیوز- پنجاه و هفتمین شعبه بیمه دانا در شهرستان ساوه که روز 18 دی ماه با حضورمدیران ارشد این شرکت و مقامات و مسوولان محلی این شهرستان برگزار شد، افتتاح گردید .
    
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در مراسم گشایش این شعبه ، دکتر بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا با اشاره به تقارن ایام خجسته هفته وحدت ، میلاد با سعادت حضرت محمد{ص} و امام جعفر صادق{ع} با افتتاح این شعبه ،اظهار داشت : ساختار وظرفیت های اقتصادی ساوه به گونه ای است که می توان با مدیریت صحیح ، به بهترین شکل ممکن از آن در جهت رشد و پیشرفت اقتصادی این منطقه استفاده کرد و در نتیجه امنیت خاطر شهروندان را فراهم آورد .

وی افزود : بیمه دانا با کمک همکاران صنعت بیمه می تواند مناسب ترین و بهترین خدمات خود را در این محدوده جغرافیایی ارایه کند ، زیرا با توانایی خاصی که به ویژه در حوزه بیمه های درمان و زندگی دارد ، می تواند موجب آسایش و امنیت خاطر مردم منطقه شود .

مدیر عامل بیمه دانا با اشاره به بازار مناسب این منطقه ، ارایه خدمات بیمه ای به مردم را مناسب صنعت بیمه ندانست و خواستار تلاش بیشتر برای نفوذ بیمه در این منطقه ویژه شد .

دکتر صادق در پایان سخنان خود با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور ابراز امیدواری کرد با کمک نیروی انسانی و منابع خدادادی طبیعی در جهت رشد و پیشرفت اقتصادی کشور گام های محکم تری برداشته شود .

در ادامه حسین یاوری معاون بازاریابی ، شعب و شبکه فروش با تاکید بر شرایط اقتصادی مناسب به ویژه در منطقه آزاد اقتصادی این منطقه گفت : بیمه دانا توانایی ارایه بهترین نوع خدمت به مردم ساوه را دارد .

افتتاح شعبه بیمه دانا در شهرستان ساوه

یاوری یک سوم جمعیت ساوه را فعال دانست و ازمسوولان شهری و شعبه بیمه دانا خواست با شناسایی نیازهای بیمه ای ، در جهت رفع آنها و ارایه خدمات مطلوب بیمه ای گام بردارند .

معاون بازاریابی ، شعب و شبکه فروش همچنین از پارسا منش رییس شعبه ساوه خواست با تشکیل اتاق فکر ، در جهت شناسایی نیازهای بیمه ای مردم این شهر و عرضه بهترین خدمات به آنان اقدام کند .

محمدیان مدیر منطقه هفت نیز در این مراسم با اشاره به موقعیت جغرافیایی و وجود منطقه ویژه اقتصادی در ساوه ، گشایش این شعبه را آرزوی دیرینه مردم منطقه دانست و ابراز امیدواری کرد از این پس ضمن افزایش پرتفوی و توسعه بازار بیمه ، بهترین نوع خدمات بیمه ای به شهروندان ساوه ای ارایه شود .

پارسامنش رییس شعبه ساوه هم در این مراسم ، شرایط اقتصادی و وجود بزرگ ترین شهرک صنعتی{کاوه} را فرصت مغتنمی برای ارایه خدمات بیمه ای به مردم دانست و افزود : امیدوارم با شعار"انسجام ،صمیمیت و رفتار نیک با ارباب رجوع" وتحکیم مناسبات دوجانبه بتوانیم کیفی ترین نوع خدمات را به مردم این منطقه ارایه کنیم .

بنابر این گزارش جوادی شهردار ساوه ، توسعه ضریب نفوذ بیمه را موجب توسعه پایدار منطقه دانست و آمادگی حوزه مدیریت شهری و شورای شهر را برای همکاری با بیمه دانا اعلام کرد .

در پایان مراسم افتتاحیه شعبه ساوه ، کرز بر ، رییس پلیس راه ساوه نیز با اشاره به کاهش میزان تصادفات رانندگی به ویژه در این منطقه ، خواستار توجه بیشتر صنعت بیمه به مقوله پرداخت خسارات به بیمه گذاران شد .

گفتنی است "در مراسم گشایش شعبه ساوه ، اعضای هیات مدیره ، معاونان فنی بیمه های اموال ، اشخاص ،اداری- مالی ، مدیران ستادی و روسای شعب بیمه دانا ، روسای شعب یک و دو سازمان تامین اجتماعی ساوه ، رییس شورای شهر ، شهردار ، رییس پلیس راه ، روسای سازمان های اقتصادی و نمایندگی های شرکت های بیمه حضور داشتند .

افتتاح شعبه بیمه دانا در شهرستان ساوه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: