کد خبر: ۱۳۳۱۵۱
۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
0
در اين مراسم احمد شفيع‌زاده به عنوان يکي از قهرمانان صنعت کشور لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از علي اکبر صالحي، رییس سازمان انرژی اتمی، محمد شريعتمداري معاون اجرايي ریيس جمهور و حجت‌الاسلام و المسلمین حسني قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنياد شهيد و امور ايثارگران دریافت کرد.
تقدیر از مدیرعامل بانک دی به عنوان قهرمان صنعت و اقتصاد پول‌نیوز- از مدیرعامل بانک دی در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت به عنوان قهرمان "صنعت و اقتصاد" تقدیر شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين مراسم احمد شفيع‌زاده به عنوان يکي از قهرمانان صنعت کشور لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از علي اکبر صالحي، رییس سازمان انرژی اتمی، محمد شريعتمداري معاون اجرايي ریيس جمهور و حجت‌الاسلام و المسلمین حسني قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنياد شهيد و امور ايثارگران دریافت کرد.

در متن لوح تقدیر از مدیرعامل بانک دی عنوان شده است: "شرح حال پرفراز و نشیب و ارزشمند یک عمر جستار صادقانه در علم‌پژوهی و خلق فرصت‌های صنعتی پایدار و ارزش‌آفزین آن جناب در شورای عالی راهبردی دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران مورد وارسی، نقد و نظر قرار گرفت. اکنون بر اساس حکم خرد و اخلاق با افتخار اعلام می‌داریم که جنابعالی به پاس عمری رفتار کریمانه و کردار مشفقانه برای توسعه صنعت در این مرز و بوم به عنوان قهرمان صنعت و اقتصاد برگزیده شده‌اید."

مدیرعامل بانک دی همچنین در سخنانی با گرامیداشت حضور صنعتگران و فعالان اقتصادی در دهمین جشنواره قهرمانان صنعت اظهار کرد: برای توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی راهی جز تقویت بخش خصوصی نیست.

تقدیر از مدیرعامل بانک دی به عنوان قهرمان صنعت و اقتصاد

شفیع‌زاده با بیان اینکه بانک دی با پیاده‌سازی بانکداری شرکتی و اختصاصی و نوآوری در خدمت در صدد تقویت بخش خصوصی است، افزود: بانک دی ترجیح می‌دهد به جای بنگاهداری، بنگاه‌های اقتصادی را تقویت کند و برای همین منظور بسته‌های مختلف اعتباری خاصی پیش‌بینی شده که به بنگاه‌های اقتصادی و خصوصی ارائه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون بانک دی پروژه‌های بزرگی را حمایت مالی می‌کند و کمترین تصدی‌گری بنگاه‌داری را دارد، خاطر نشان کرد: بانک دی بانکی است که همراه صنعتگران برای توسعه اقتصادی کشور گام بر می‌دارد و آرزومندیم که با مشارکت جمعی در جهت آبادانی کشور بتوانیم اقدامات موثر و مفیدی را انجام دهیم.

دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران با حمایت بانک دی و با حضور معاون اجرایی رییس جمهوری، روسای دو سازمان انرژی اتمی ایران و سازمان ملی استاندارد ایران، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنياد شهيد و امور ايثارگران، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، استاندار تهران، خانواده محترم شهدای هسته‌ای ایران و شهدای هشت سال دفاع مقدس به همراه افزون بر یک هزار کارآفرین و صنعتگر کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

همچنین در حاشیه این مراسم از کتاب "هویت برند در صنعت بانکداری" که با حمایت بانک دی چاپ شده است، رونمایی شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: