May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۳۲۲۰
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
0
دكتر عبد‌الناصر همتي با تقدير از نمايندگان محترم مجلس و با اشاره به شرايط حال حاضر نظام بانكي، حمايت از طرح‌هاي اقتصادي و مولد استان لرستان را جزو برنامه‌هاي بانك ملي ايران عنوان كرد.
ديدار نمايندگان استان لرستان با مدير عامل بانك مليپول‌نیوز- در ديدار اعضاي مجمع نمايندگان استان لرستان با مدير عامل بانك ملي ايران، حمايت مالي از رشد و توسعه استان لرستان مورد تأكيد قرار گرفت.
   
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين جلسه كه تني چند از مسئولان ارشد بانك نيز حضور داشتند، دكتر عبد‌الناصر همتي با تقدير از نمايندگان محترم مجلس و با اشاره به شرايط حال حاضر نظام بانكي، حمايت از طرح‌هاي اقتصادي و مولد استان لرستان را جزو برنامه‌هاي بانك ملي ايران عنوان كرد.

وي بر پرداخت تسهيلات خرد و ضروري نظير كالا، خودرو و… به مردم استان لرستان تأكيد كرد و گفت: سياست بانك ملي ايران، حمايت مالي از طرح‌هاي اصلي توسعه‌اي در استان لرستان است.

نمايندگان استان لرستان نيز در جلسه مذكور با تقدير از اقدامات بانك ملي ايران براي توسعه اقتصادي استان، به تشريح درخواست‌هاي خود در اين خصوص پرداختند و خواستار ياري بيشتر بانك ملي ايران در جهت رفع مشكلات اقتصادي اين استان شدند.

ديدار نمايندگان استان لرستان با مدير عامل بانك ملي
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: