کد خبر: ۱۳۳۳۸۸
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
0
سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: اتحادیه ناشران و کتاب فروشان پیشنهاد داد تا با همکاری سایر تشکل های نشر مدیریت واحد، یکپارچه و حداکثری نمایشگاه را بر عهده گیرد.
پول‌نیوز- سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: اتحادیه ناشران و کتاب فروشان پیشنهاد داد تا با همکاری سایر تشکل های نشر مدیریت واحد، یکپارچه و حداکثری نمایشگاه را بر عهده گیرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «محمود آموزگار» افزود: بر اساس تصمیم شورا مقرر شد تا بین مجموعه تشکل های نشر و موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران هماهنگی های لازم انجام شود.

وی گفت: در رابطه با بودجه اجرایی نمایشگاه با توجه به مشکلات موجود، پیشنهاداتی ارایه شد. نخستین پیشنهاد اخذ ورودیه از مراجعه کنندگان به نمایشگاه بود که به تصویب شورا نرسید.

سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ادامه داد: دومین پیشنهاد نیز افزایش اجاره بهای غرفه ها بود. کلیات این موضوع به تصویب رسید و چگونگی اجرا و جزییات آن به جلسه مشترک موسسه نمایشگاه های فرهنگی و تشکل های نشر محول شد.
برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، تهران ، مدیریت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: