May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۳۴۱۴
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶
0
سه برنده دور سوم مسابقه عکاسی #شادهستیم بانک سامان با رای هیئت داوران معرفی شدند.
اعلام اسامی برندگان مسابقه عکاسی شاد هستیم بانک سامانپول‌نیوز- سه برنده دور سوم مسابقه عکاسی #شادهستیم بانک سامان با رای هیئت داوران معرفی شدند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، منصور مومنی مدیر بازاریابی و امور توسعه مشتریان در این باره گفت: سومین دور جشنواره #شادهستیم در بازه 15 آذر تا 15 دی ماه با دریافت 73 عکس از هموطنان در شبکه‌های اجتماعی لنزور و اینستاگرام برگزار شد.

مومنی تصریح کرد: پس از پایان دوره، اعضای هیئت‌داوران جشنواره، بر اساس شاخص‌های کیفی و کمی از جمله حس شادمانی عکس، فضاسازی و خلاقیت، تعداد افراد حاضر در عکس، تعداد لایک و تعداد کامنت و تکنیک عکاسی عکس‌های دریافتی را مورد داوری قرار دادند و آرای خود را اعلام کردند.

مدیر بازاریابی و امور توسعه مشتریان بانک سامان درباره جوایز این جشنواره نیز اظهار داشت: جوایز این مسابقه در هر مرحله، برای نفر اول مبلغ پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال و نفر سوم دو میلیون ریال است و جوایز برندگان هر مرحله از طریق نزدیک‌ترین شعبه بانک سامان به محل سکونت آن‌ها اهدا خواهد شد.

اعلام اسامی برندگان مسابقه عکاسی شاد هستیم بانک سامان

گفتنی است، کمپین #شادهستیم با هدف توسعه خدمات الکترونیکی بانک سامان و همچنین ورود به عرصه بانکداری اجتماعی در فضای مجازی از 15 مهر 1393 همزمان با عید قربان آغاز شده و دور چهارم آن درحال برگزاری است.

عموم هموطنان برای دریافت اطلاعات بیشتر از این کمپین و چگونگی ارسال عکس‌های خود می‌توانند به صفحه این کمپین در وب‌سایت بانک سامان به نشانی http://www.sb24.com/Fa/shadhastim مراجعه کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: