May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۳۵۳۴
۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱
0
مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن گفت: پیشرفت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزالر نفر به 81 درصد رسیده و از 347 هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت تنها 67 هزار واحد باقی مانده که تا پایان سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد.
پول‌نیوز- مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن گفت: پیشرفت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزالر نفر به 81 درصد رسیده و از 347 هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت تنها 67 هزار واحد باقی مانده که تا پایان سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد.

امید محمدی در گفتگویی با بیان اینکه 347 هزار مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر کشور در دست ساخت است گفت: بیش از 200 هزار واحد مسکن مهر از این تعداد به متقاضیان تحویل داده شده و تنها 67 هزار واحد باقی‌مانده است.


مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن افزود: ساخت بخش عمده‌ای از واحد‌ها به اتمام رسیده و تنها خدمات زیربنایی و روبنایی واحدها باقی‌مانده است.

محمدی یادآور شد: در صورت همکاری وزارت نیرو و وزارت نفت در تامین خدمات زیربنایی و روبنایی واحدها به زودی کلید این واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن اظهار داشت: تاکنون ساخت 81 درضد از واحدهای مسکن مهر در کشور به اتمام رسیده و 259 هزار و 137 واحد افتتاح شده است و 20 هزار واحد نیز ساخته شده و عملیات خدمات زیربنایی آنها باقی مانده است.

محمدی در ادامه افزود: 209 هزار 444 واحد نیز مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر دفترچه اقساط خود را از بانک مسکن دریافت کرده‌اند.

محمدی در ادامه افزود: بخش عمده‌ای از واحدهای مسکن مهر که شامل 67 هزار واحد می‌شود در شهریور ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و تنها بخش کمی از واحدها تا پایان سال باقی می‌ماند.

مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن در خصوص صدور اسناد ملی واحدهای مسکن مهر گفت: فرآیند صدور سند مربوط به چند سازمان می‌شود و ما نیز نقش کمی در صدور اسناد داریم، در حال حاضر برای 20 هزار واحد مسکن مهر سند ملکی صادر شده است و مابقی واحدها نیز در صورت ارائه درخواست می‌توانند اسناد خود را دریافت نمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: