کد خبر: ۱۳۳۶۶۸
۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
۱
امروزه از با کیفیت ترین کالاها تا بی کیفیت ترین آنها در این کشور تولید می شود و قطعا برنامه ریزی دقیق و حمایت نهادهای اجرایی می تواند تا حدودی نام این کشور را نیز در عرصه تولید و صنعت با اعتبارتر کند.

پول‌نیوز، مازیار دانیالی  - اخیرا نشریه فوربز چین - تحت امتیاز فوربز و به زبان چینی منتشر می شود- اقدام به انتشار اسامی برترین شهرهای چین برای کار و تجارت کرده است. اطلاعات منتشره بر اساس آخرین آمارهای حوزه تولید و صنعت در کنار تحلیل های مربوط به سطح بازار شکل گرفته است.

بدیهی است اقتصاد چین طی سالیان اخیر با سرعتی باورنکردنی در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته و به اعتقاد برخی از کارشناسان حتی در  این مسیر بی رحمانه نیز عمل کرده- اشاره به تولیدات کپی کاری و بی کیفیت- اما حاصل هر چه بوده، هم اکنون چین یکی از با ثبات ترین اقتصادهای دنیا را به نام خود ثبت کرده و توسعه نیز کماکان در جریان است.

امروزه از با کیفیت ترین کالاها تا بی کیفیت ترین آنها در این کشور تولید می شود و قطعا برنامه ریزی دقیق و حمایت های نهادهای اجرایی می تواند تا حدودی نام این کشور را نیز در عرصه تولید و صنعت با اعتبارتر کند، هر چند این رویه منجر به کاهش حجم تولید و پایین آمدن برخی از آمارهای مرتبط با تولیدات بی کیفیت- که آنها نیز در آمار کلی رشد تولید ناخالص داخلی اثرگذار هستند- خواهد شد. حال باید دید چین در مسیر آینده اقتصادی خود کماکان کیفیت را قربانی ثبت آمارها و رکوردهای اقتصادی می کند یا بر اعتبار تولیدات خود می افزاید.

در ادامه این مجموعه نگاهی به آمار ارائه شده توسط فوربز چین در رده بندی برترین شهرهای چین برای تجارت و کسب و کار خواهیم داشت.

10. چنگدو مرکز استان سیچوآن
9.سوژو در استان جیانگسو
8.نینگبو در استان چجیانگ
7.پکن پایتخت چین
6.هانگژو در استان چجیانگ
5.نانجینگ مرکز استان جیانگسو
4.ووشی در استان جیانگسو
3.شانگ های بزرگ ترین شهر کشور چین
2.شنزن در استان گوانگ دونگ

1.گوانگ ژو مرکز استان گوانگ دونگ

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
جمشید
Afghanistan
12:10 - 1395/01/17
چین میتوند اقتصاد جان را در دست بگیرد . البته اگر همین طور در جریان باشد.
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: