May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۳۷۴۹
۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
0
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان گفت: 65 درصد دانشجویان مبتلا به مواد مخدر از تاثیرات مواد بی اطلاع بودند و علت اعتیاد خود را ناآگاهی عنوان می کردند.
پول‌نیوز- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان گفت: 65 درصد دانشجویان مبتلا به مواد مخدر از تاثیرات مواد بی اطلاع بودند و علت اعتیاد خود را ناآگاهی عنوان می کردند.

سید احمد حسینی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با رسانه های استان، گفت: با توجه به اهمیت موضوع اعتیاد، لازم است تا در زمینه انجام فعالیت های پیشگیرانه و افزایش سطح آگاهی دانشجویان، اقدامات لازم در این باره صورت گیرد.

وی با بیان این که چندین برنامه پیشنهادی تا کنون در کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مطرح شده است، افزود: برگزاری کارگاههای آموزشی پیشگیرانه، پنل های پرسش و پاسخ با حضور اساتید فن و دانشجویان و حضور مشاورین در دانشگاهها بخشی از اقداماتی است که در دانشگاه های استان به منظور دادن آگاهی ها و هشدارهای لازم در خصوص مصرف مواد مخدر در بین دانشجویان، ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: 2 و 6 دهم درصد از جمعیت دانشجویان کشور مواد مخدر مصرف می کنند که 65 درصد این افراد، علت آلودگی خود را عدم آگاهی لازم عنوان کرده اند.

حسینی اظهار کرد: طبق آمارهای بدست آمده 39 درصد از دانشجویان مصرف کننده، تجربه مصرف مواد مخدر پیش از ورود به دانشگاه را داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی ها، خانه های مجردی دانشجویی 21 درصد، خوابگاهها 14 و 9 دهم درصد و منازل مسکونی 11 درصد از رتبه بندی اماکن مصرف مواد دانشجویان کشور را به خود اختصاص داده اند که به تبع آن، چنین وضعیتی در دانشگاهها و محیط های دانشجویی استان نیز قابل تعریف خواهد بود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: